Ingen aning. Enda ananasläsken jag känner till är Haiwa.Näe... Hetter den haiwa? Den knubbiga flaskan med papperscylinern runt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ingen aning. Enda ananasläsken jag känner till är Haiwa.Näe... Hetter den haiwa? Den knubbiga flaskan med papperscylinern runt?
OKIngen aning. Enda ananasläsken jag känner till är Haiwa.
Clearly canadian! Också sjukt goda, bättre än shio!![]()
Nu har jag ju inte levt så värst länge, så minns långt ifrån allt som nämns i tråden. Men oj så nostalgisk man blir ändå
Några saker jag minns
Barnmatsburk: (Fått det återberättat för mig!) Fanns en rätt som basicly var spagetti och kötbullar på burk, ja kötbullar nertryckta i en så liten burk. Tok-älskade den tydligen. Fanns antagligen i butik under de sista åren av 90-talet.
Tom & Jerry-kex: Fanns några typ vaniljsmakande sådana kex när jag var liten. Sen fick man med en liten plastfigur också. Måste varit under de sista åren av 90-talet/första av 00-talet. Men varför togs dessa bort, de var ju goda??![]()
Blå bands ost och örter sås så gooooooood till pasta.
.
Tom och Jerry kex finns kvar. Köpte i alla fall ett paket förra sommaren. Figurerna ser exakt likadana utNu har jag ju inte levt så värst länge, så minns långt ifrån allt som nämns i tråden. Men oj så nostalgisk man blir ändå
Några saker jag minns
Barnmatsburk: (Fått det återberättat för mig!) Fanns en rätt som basicly var spagetti och kötbullar på burk, ja kötbullar nertryckta i en så liten burk. Tok-älskade den tydligen. Fanns antagligen i butik under de sista åren av 90-talet.
Tom & Jerry-kex: Fanns några typ vaniljsmakande sådana kex när jag var liten. Sen fick man med en liten plastfigur också. Måste varit under de sista åren av 90-talet/första av 00-talet. Men varför togs dessa bort, de var ju goda??
Solero *Minns ej namn*: Illrosa historia med smak av typ skogsbär. Minns att jag tryckte i mig flera stycken/vecka en sommar i lågstadiet. Måste ha funnits för ganska precis 10 år sedan. Är det förresten någon som minns namnet på den?
Magnum Mayan Mystica: Minns t.om. namnet fortfarande!Smakade choklad, honung och kanel (??? Någon krydda var det i alla fall!) Trots dess rätt så "vuxna" smak så fullkomligen älskade jag den också, likt Solero glassen. Det här var några år senare, tror det var sommaren när jag var 10 år.
Marabou Digestive: All-time favorite bland Marabous chokladkakor. Älskade den smaken! Och de små "bollarna" av Digestive som var i.Fanns när jag var i typ 13-15 års åldern, dvs. under de första åren av 10-talet.
Men varför var Marabou tvungen att ta bort den??![]()
Marabou Non Stop mjölkchoklad
Atria plättar
Green Burger (färdigrätt med vegetarisk biff)
Den brukade vi alltid köpa i våran kiosk. Tror den kostade 3.50RIGI - Chokladen!![]()