BBQ-chipsen fanns i affär i "limited edition" i somras. Det är mina favoritchips, så jag passade på och åt upp migFörut hade Estrella en chipssort som hette Barbeque. Har inte sett dom på många år.
Saknaden är stor![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
BBQ-chipsen fanns i affär i "limited edition" i somras. Det är mina favoritchips, så jag passade på och åt upp migFörut hade Estrella en chipssort som hette Barbeque. Har inte sett dom på många år.
Saknaden är stor![]()
Vet inte om du redan har fått svar på detta och orkar ärligt talat inte läsa igenom hela tråden för att kolla, men Lilla Glassfabriken (f.d. Lejonet och Björnen) har en gudomlig violglass! Nu vet jag inte hur pass lokala de är som företag, men åtminstone i Malmö finns den att köpaViolglass från Sia kan jag inte hitta längre.
Ngn som vet ngn annan god violglass?
Menar du såna små droppformade? (Krokodiltårar)
Isf finns de, och massa andra nostalgigodisar, på en jättebra godisaffär "godisbolaget".
Men den finns väl? Som stycksak menar du? Om inte annat har jag beställt det på jobbet (av stor grossist. Livsmedel) typ nyss :-)Brejk. Åh vad jag saknar Brejk. Det var min favoritchokladbit! Varför togs den bort?![]()
Den såg jag ju i butik nyss! Den lilla blåa? Måste kolla nästa gång jag handlar!!RIGI - Chokladen!![]()
Men den finns väl? Som stycksak menar du? Om inte annat har jag beställt det på jobbet (av stor grossist. Livsmedel) typ nyss :-)
Åh, det tog jag nästan förgivet eftersom den verkar tillverkas än. Om jag nu inte misstagit mej helt :-PNope finns inte att köpa i butik.
Missade jag detBBQ-chipsen fanns i affär i "limited edition" i somras. Det är mina favoritchips, så jag passade på och åt upp mig![]()
Violglass från Sia kan jag inte hitta längre.
Ngn som vet ngn annan god violglass?
Åh, det tog jag nästan förgivet eftersom den verkar tillverkas än. Om jag nu inte misstagit mej helt :-P
Jag saknar violglassen oerhört
Även annat violgodis verkar ha upphört att säljas.
Jag älskar viol!
De fanns inte överallt. Vi fick passa på när vi handlade på Hemköp i grannbyn.Missade jag det
Och då har jag hållit utkik efter dom![]()
Jag kanske borde maila Estrella och fråga.De fanns inte överallt. Vi fick passa på när vi handlade på Hemköp i grannbyn.
Jag har fått för mig att det ändå är en ganska populär chipssmak, så jag vet inte varför de inte har den i sitt ordinarie sortiment.