Mat på tåg

Har du svarat angående smoothie ännu, @kolblakkur? Det var min livräddning när jag startade tidig morgon - jag kan inte heller äta frukost men var tvungen att stå mig till lunch. Går att förbereda dagar i förväg och stör ingen annan, samt går att variera i all oändlighet!
Annars en påse nötter och torkad frukt kanske? Om ni ändå äter riktig frukost vid nio.
Smoothie kan absolut vara något :bow:

Jag tycker också det är jätteäckligt med sumpiga mackor, så jag förvarar alltid pålägget separat och monterar ihop mackan precis när jag ska äta den. Valfri baguettesallad och någon grönsak är ju supersmidigt att trycka ner i en bulle och äta direkt.

Liknande trådar

Mat Jag pendlar en bit till det nya jobbet (tåg, buss) och för att inte behöva gå upp ännu tidigare har jag börjat äta frukost på tåget...
Svar
16
· Visningar
1 014
Senast: Milosari
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
368
Senast: __sofia__
·
Mat Jag har så svårt för att hitta vettiga mellanmål som jag gillar i längden. Dessutom kunde väl inte någon variation på frukost skada... 2 3
Svar
41
· Visningar
2 168
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Håller på med en badrumsrenovering som dragit ut i evigheter. Nu är äntligen allt nästan klart men plötsligt säger hantverkaren att den... 2 3 4
Svar
68
· Visningar
3 679
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tovig katt
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025