Mat på tåg

Har du svarat angående smoothie ännu, @kolblakkur? Det var min livräddning när jag startade tidig morgon - jag kan inte heller äta frukost men var tvungen att stå mig till lunch. Går att förbereda dagar i förväg och stör ingen annan, samt går att variera i all oändlighet!
Annars en påse nötter och torkad frukt kanske? Om ni ändå äter riktig frukost vid nio.
Smoothie kan absolut vara något :bow:
 
Jag tycker också det är jätteäckligt med sumpiga mackor, så jag förvarar alltid pålägget separat och monterar ihop mackan precis när jag ska äta den. Valfri baguettesallad och någon grönsak är ju supersmidigt att trycka ner i en bulle och äta direkt.
 
Jag har inga bra förslag med ber dig undvika nötterna, allergiker kan ha svårt med nötter även på tåg/buss.
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Helt sjukt! Jag och två kompisar ska på Mello i Eskilstuna i februari. Jag som inte ens vet var Eskilstuna ligger på kartan..... På...
2
Svar
31
· Visningar
1 741
Senast: kamomillo
·
Fritid Kanske fel att prata tåg just nu, men jag behöver bukes samlade kunskap. ;) Jag hade tänkt åka till NY i september, men nu när jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 866
Senast: ameo
·
Mat Om drygt en vecka åker jag på min mycket efterlängtade semester till Paris. Jag söker tips på restauranger/krogar som serverar god och...
Svar
11
· Visningar
1 110
Senast: annersia
·
Fritid Efter en rätt tung och tuff period i livet känner jag för att komma bort lite och göra något på egen hand. Jag har aldrig varit i Paris...
Svar
8
· Visningar
822
Senast: Javan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp