Bukefalos 28 år!

Matbudget hur sjutton gör man?

Jag har problem med kramp och då säjs magnesium kunna hjälpa.
Jag skulle börja med att dricka vatten, som en billigare metod att försöka bota kramp.
Vätskebrist är en av möjliga orsaker, och enklast/billigast att korrigera.

Från Internet:
Den vanligaste orsaken till kramp är att du har sträckt eller överansträngt en muskel, ofta i kombination med vätskebrist. Många menar att risken för kramp är större om du har brist på vissa mineraler, exempelvis magnesium, även om det inte finns någon forskning som bekräftar detta.
 
Jag har problem med kramp och då säjs magnesium kunna hjälpa.
@alazzi, jag får en klump i halsen när jag tänker på dig och att du bara ätit räkor på din födelsedag och aldrig annars. Få som var med på den tiden har nog glömt hur vidrig din ex-man var. Och på riktigt känner jag att vad fasiken, en kvinna som har gått igenom det plus allt annat du gjort förtjänar att få äta räkor till middag. Utan att sätta mig på någon hög häst, bara för jag tycker att du är värd det, kan jag få swisha dig några hundralappar så du kan mumsa i dig räkor till nästa helg? Du är värd omtanke och att få njuta lite.
 
@alazzi, jag får en klump i halsen när jag tänker på dig och att du bara ätit räkor på din födelsedag och aldrig annars. Få som var med på den tiden har nog glömt hur vidrig din ex-man var. Och på riktigt känner jag att vad fasiken, en kvinna som har gått igenom det plus allt annat du gjort förtjänar att få äta räkor till middag. Utan att sätta mig på någon hög häst, bara för jag tycker att du är värd det, kan jag få swisha dig några hundralappar så du kan mumsa i dig räkor till nästa helg? Du är värd omtanke och att få njuta lite.
Men åh❤😚😗😘så otroligt omtänksamt ❤. Fick lite tårar i ögonen. Jag klarar mig trots allt. Många har det mycket värre. Men jag försöker leva sparsamt. Dottern klipper mitt hår så där sparar jag massor. Min klädstil är nog rätt sunkig men jag tycker att det fungerar. Lika bra att vänja sig. Snart ska jag leva på pensionen och det blir fattigare. Men tusen tack för de varma orden❤det värmer. Livet är tungt men alternativet är ju ännu sämre.

Tack tack tack😚😘😗
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp