Mått på Animoridbyxor

Flippeti

Trådstartare
Jag är sugen på att köpa ett par Animobrallor men har långt till närmaste affär som säljer dem. Undrar därför om någon vänlig själ kan mäta på sina byxor så att jag får lite mer koll på vilket storlek som borde passa mig om jag ska skicka efter. Jag brukar ha runt 36 i vanlig storlek eller 26 tum i jeans.

De mått som jag först och främst vill ha reda på är så klart midjemått och beninnerlängd. Glöm inte att skriva om storleken är italiensk eller svensk. Tala gärna om hur lång du själv är och ungefär vikt/midjemått och vilken storlek som passar dig.

Tack så jättejättemycket för hjälpen!
 
Sv: Mått på Animoridbyxor

Orkar inte mäta mina men jag har 36 vanligtvis och har i animo italiensk 40/svensk 36. Har du smal midja gå ner en storlek. Själva tyget är stechigt så det ska du inte bry sig så mycket om ;)
 
Sv: Mått på Animoridbyxor

Tack för svar! Ok, då kanske man törs beställa ett par italiensk storlek 40. Har du lust att skriva ut din längd och vikt på ett ungefär så att jag får en uppfattning om storleken på det sättet?
 
Sv: Mått på Animoridbyxor

Är ju bara att skicka tillbaka om de inte passar? Jag tycker dock Animo tyvärr är konstiga i storleken, italiensk 40 är lite stort och italiensk 38 lite litet... Har normalt svensk 36.
 
Sv: Mått på Animoridbyxor

Ja, självklart kan man skicka tbx, men det är enklare, billigare o bättre om det blir rätt storlek från början.
 
Sv: Mått på Animoridbyxor

Ok, tack för infon :) Funderar om om jag kanske ska ta ett par italienska 38 då istället eftersom de verkar rätt stretchiga och jag är lite mindre än du då.
 
Sv: Mått på Animoridbyxor

Testa! Helt ärligt är mina ngt stora så hade jag velat köpa ett par till hade jag valt en storlek mindre :)
 

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag är då knappa 160cm lång. Jag skulle inte kalla mig själv överviktig, men jag har någorlunda vida höfter, lår och vader. Att...
Svar
17
· Visningar
1 327
Senast: Squie
·
Övr. Hund Hej! Ska köpa mig hundförarbyxor och en snygg jacka nu när jag fyller år. Mamma betalar upp till en viss summa. Har kikat på Engelsons...
Svar
6
· Visningar
1 044
Äldre Har rensat i mina garderober i flera omgångar nu under sommaren, och insett att väldigt mycket kläder endera är rent utslitna, eller...
Svar
19
· Visningar
2 549
Senast: MiniLi
·
Utrustning Köpte mitt första par Pikeur ridbyxor idag - ett par vita att ha på tävling :love: Tror modellen heter Lugana eller någonting i den...
2
Svar
22
· Visningar
8 853
Senast: Salinero
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Gråter du?
  • Vad läser du just nu?
  • Vad gör vi? Del CXCVI

Hund, Katt, Andra Djur

  • Hundhantering
  • Bra familjehund? Rasvak😇
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp