Medryttarhästproblem *varning långt*

Sv: Medryttarhästproblem *varning långt*

PM:at. :)

lillamaria88:
Om jag skulle hitta en sådan hästägare som dig i Stockholm skulle jag tro du var overklig. :D
Priserna här kan ju visserligen variera lite, det billigaste jag hade var en häst jag fick rida på i princip hur mycket jag ville och träna för 300:-/månaden men han kunde ingenting egentligen och ägaren ville ha avlastning så hon kunde behålla honom. Men då hade jag allt tur.
 
Sv: Medryttarhästproblem *varning långt*

Nu har jag fått en! :bump:
I grannstallet där min f.d. medryttarhäst stod, nära och bra både från jobb och hem.
Kanske lägger upp bilder och mer info senare om ägaren inte har något emot det.
 
Sv: Medryttarhästproblem *varning långt*

Va bra! Jag kommer också få hjälp som det verkar!
 
Senast ändrad:
Sv: Medryttarhästproblem *varning långt*

Tack tack. :)

Scorpan: Vad skönt för dig! Kan inte fatta att du hade svårt att hitta medryttare med din häst.
 
Sv: Medryttarhästproblem *varning långt*

Tack tack. :)

Scorpan: Vad skönt för dig! Kan inte fatta att du hade svårt att hitta medryttare med din häst.

Nä inte jag heller om jag ska vara helt ärlig ;) Har en kompis, inte så hästvan, som kan hjälpa mig 2 dagar i veckan. Hon är helt kapabel till att åka på hästen och är villig att lära sig rida henne också så det känns bra.
 
Sv: Medryttarhästproblem *varning långt*

Petar in några bilder:

ossdec1008.JPG


Hästen är en varmblodstravare som aldrig tävlats på travet och är 19 år, pigg och i god kondition.

Red några minuter på volten trots att jag hade feber så ni får ursäkta att vi inte ser så seriösa ut. Ville mest känna på honom några minuter hur han var där.

trav10dec.JPG


Planerna är att jag ska rida ut i skogen, träna dressyr och enklare hoppning (under metern med ålderns rätt) och ställa upp på någon liten klubbtävling ibland. Och ha kul så klart. :)
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Blir så himla trött på mig själv! Behöver skriva av mig lite. Mitt liv de senaste kanske fem åren har gått ut på att jag mer eller...
2
Svar
28
· Visningar
2 448
Senast: bobbbo
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
7 013
Senast: tuaphua
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 250
Senast: Sirap
·
Hästhantering För cirka 5 månader sen köpte vi dotterns första ponny, "världens tryggaste och snällaste barnponny". Provridningen gick ok, dottern var...
Svar
13
· Visningar
3 113
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Störiga saker vi stör oss på, del 33
  • Inredningstråden, del 2
  • Att bjuda någon?

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp