Meghan Markle intervju?

Butterflyflip

Trådstartare
Jag har ingen aning vilken prefix jag skulle välja... så jag chansar.

Vet någon vart man kan se intervjun med Meghan Markle som intervjuas av Oprah? När jag googlar vart man kan se intervjun får jag bara upp massa amerikanska streamningtjänster som jag inte verkar ha tillgång till..

Är så nyfiken på det brittiska kungahuset så ställer frågan om någon vet vart man kan se den. Någon som vet vart man kan se den? Och är det någon som sett den? :angel:
 
Vilket dravel till intervju. Eller intervju - det där var verkligen inte grävande journalistik eller ens journalistik överhuvudtaget. Oprah är deras granne och de har den där latte-affären ihop. Ingenting verifierades så det är 100% deras version men det betyder inte att det är sant. Tror någon på allvar att de talar sanning? VARFÖR ställa upp på intervjuer om de verkligen vill ha sin privacy och har klippt alla band med kungahuset? (Förutom titlarna då. De verkar redo att slåss med näbbar och klor för att få behålla dem.)

Jag tror absolut att det växer gott om rasism på träden i England men var det någon som påstod att det skulle upphöra genom ett trollslag?
 
Vilket dravel till intervju. Eller intervju - det där var verkligen inte grävande journalistik eller ens journalistik överhuvudtaget. Oprah är deras granne och de har den där latte-affären ihop. Ingenting verifierades så det är 100% deras version men det betyder inte att det är sant. Tror någon på allvar att de talar sanning? VARFÖR ställa upp på intervjuer om de verkligen vill ha sin privacy och har klippt alla band med kungahuset? (Förutom titlarna då. De verkar redo att slåss med näbbar och klor för att få behålla dem.)

Jag tror absolut att det växer gott om rasism på träden i England men var det någon som påstod att det skulle upphöra genom ett trollslag?

Jag tror att alla som hör den här typen av intervju förstår att det är deras egen version som berättas. Vilken version skulle det annars vara? Det betyder ju inte att den är irrelevant. Sann eller inte får väl betraktaren själv skapa sig en uppfattning om, det har ju inte utlovats någon form av objektivitet i det här.
 
Vilket dravel till intervju. Eller intervju - det där var verkligen inte grävande journalistik eller ens journalistik överhuvudtaget. Oprah är deras granne och de har den där latte-affären ihop. Ingenting verifierades så det är 100% deras version men det betyder inte att det är sant. Tror någon på allvar att de talar sanning? VARFÖR ställa upp på intervjuer om de verkligen vill ha sin privacy och har klippt alla band med kungahuset? (Förutom titlarna då. De verkar redo att slåss med näbbar och klor för att få behålla dem.)

Jag tror absolut att det växer gott om rasism på träden i England men var det någon som påstod att det skulle upphöra genom ett trollslag?

Självklart är det deras sida av saken. Jag har inte sett den men förstår inte varför du sågar den så mycket bara för att den bara visar deras syn på saken. Det brittiska kungahuset är ju knappast nån liten fattig "motståndare" som saknar egna kanaler att uttrycka sin åsikt i. Hade de pratat ut på liknande sätt om någon/något som inte hade den möjligheten det brittiska kungahuset har så hade jag förstått din reaktion.
 
Självklart är det deras sida av saken. Jag har inte sett den men förstår inte varför du sågar den så mycket bara för att den bara visar deras syn på saken. Det brittiska kungahuset är ju knappast nån liten fattig "motståndare" som saknar egna kanaler att uttrycka sin åsikt i. Hade de pratat ut på liknande sätt om någon/något som inte hade den möjligheten det brittiska kungahuset har så hade jag förstått din reaktion.
Men det är ju precis det. Kungahuset KAN ju inte uttrycka en åsikt för de får inte ha en åsikt. Så MM kan säga vad som helst men kungahuset kan inte svara.
 
Det som stod ut mest var väl vilken jävla pajas till make Harry verkar vara. Han verkar ha förberett sin fru lika med noll på vad som väntar en när man gifter in sig i det där företaget. Tror knappast rasismen förvånade honom, han är liksom uppväxt med Philip och klädde själv ut sig i naziuniform i ungdomens glada dagar.

Förstår verkligen inte vad hon som verkar vara oceaner mer intelligent än honom ser i karln. Nåväl, det var dagens energi jag lägger på monarki :D
 
Jag tror att alla som hör den här typen av intervju förstår att det är deras egen version som berättas. Vilken version skulle det annars vara? Det betyder ju inte att den är irrelevant. Sann eller inte får väl betraktaren själv skapa sig en uppfattning om, det har ju inte utlovats någon form av objektivitet i det här.
Jag sade inte att den var irrelevant. Och jag tycker tvärtom: man måste kräva objektivitet eller i alla fall källor när folk får två timmars prime time att säga en massa saker på TV som har möjliga konsekvenser för andra människor. Mig veterligen har inte de tre assistenterna som MM mobbade/gjorde sig av med fått en chans att prata ut i media och det kommer de göra heller för man pratar inte om medlemmar av kungahuset.
 
Nån som vet om det krävs betal-abonnemang för att se det, eller om det är möjligt att se utan abonnemang?
Den kommer att finnas på Youtube (illegalt) snart: jag har redan sett den läggas upp och tas ner på några ryska konton och klockan är inte ens 9 på morgonen här på östkusten.
 
Men det är ju precis det. Kungahuset KAN ju inte uttrycka en åsikt för de får inte ha en åsikt. Så MM kan säga vad som helst men kungahuset kan inte svara.

De får inte ha en åsikt om politik och liknande. De får ha en åsikt om sina relationer till sina familjemedlemmar. De väljer att hålla klaffen om precis allt i förhoppningen att det ska rinna ut i sanden och folk ska glömma bort skandalen.
 
Den kommer att finnas på Youtube (illegalt) snart: jag har redan sett den läggas upp och tas ner på några ryska konton och klockan är inte ens 9 på morgonen här på östkusten.
jag är inte intresserad av att se den illegalt på youtube, jag vill veta om det krävs abonnemang på Viafree för att se den eller om det är tillgängligt gratis.
Jag tittar så lite på tv att det är ointressant att betala för alla abonnemang som finns.
 
Men det är ju precis det. Kungahuset KAN ju inte uttrycka en åsikt för de får inte ha en åsikt. Så MM kan säga vad som helst men kungahuset kan inte svara.

Och varför pekar du ut MM? För att hon är kvinna? Jag tror nig att grunden i det som händer nu är att Harry såg vad som hände med hans mamma. Han var inte så gammal när paparazzi jagade henne så att bilen kraschade och hon dog. Under sin barndom såg han på nära håll vad kungahuset och media gjorde med Diana. Klart som fan att han tar sin familj och flyr när det ser ut som att historien upprepar sig! All heder till honom för att hans första prioiritet är hans fru och barn och inte kungahuset!
 
Jag sade inte att den var irrelevant. Och jag tycker tvärtom: man måste kräva objektivitet eller i alla fall källor när folk får två timmars prime time att säga en massa saker på TV som har möjliga konsekvenser för andra människor. Mig veterligen har inte de tre assistenterna som MM mobbade/gjorde sig av med fått en chans att prata ut i media och det kommer de göra heller för man pratar inte om medlemmar av kungahuset.

Jag lovar dig. Om de tre assistenterna velat uttala sig i media hade brittisk media gladeligen ställt upp!
 
Det finns ett par bra sammanfattningar av intervjun nu med referenser till äldre intervjuer. Intressant hur extremt storyn har ändrats från ”I was welcomed with open arms” till “nobody helped me so I had to Google the national anthem”. En snabb googling hittar dem.

Det är nog därför jag sitter här och himlar med ögonen. Om man har följt dem sedan de blev ett thing så ser man tydligt att allting har en poäng, att ingenting är heligt, och att storyn går att ändra tusen gånger men det är alltid MM som har rätt och alla andra är elaka och har fel. Och Harry är lika smart som en tegelsten.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag förstår verkligen inte detta, men jag får inget jobb trots att jag har en 3 1/2 årig universitets utbildning. Jag tog studenten...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
21 290
L
  • Låst
Samhälle Först så vill jag vara VÄLDIGT tydlig att SJÄLV KLART så gäller inte dethär för alla! Utan det finns säkert jätte många som jobbar på o...
6 7 8
Svar
147
· Visningar
7 298
Senast: Gunnar
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
6 021
Senast: mars
·
Hemmet Jag väljer att posta det här under ett nytt nick då jag inte är särskilt anonym och inte vill att det ska börja gå rykten om att jag...
Svar
15
· Visningar
2 053
Senast: Luff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Köpa hus
  • Just nu funderar jag på... Del 3
  • GVFÖ 2024

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp