Bukefalos 28 år!

Mellanfrys

Sv: Mellanfrys

Lilla grå är MYCKET trevlig, social och glad.

Att hon har låg skalltröskel och för tillfället skäller på (nästan) allt som rörs hör väl till charmen, eller hur? :angel:



Tror inte hon blir hård på skallet när hon jagas in i alla fall :D
 
Sv: Mellanfrys

Så där ja... Nu är fröken anmäld till valpklassen i Åsele 29/3 och det ska bli mycket intressant att se vad det ger för resultat. Ffa i fråga om färgen för jag har både fått höra att hon har kanonbra färg och att hon är för djupt röd :rofl:

Personligen anser jag att hon är av den korrekta röda färgen, men vet att rasen överlag blivit blaskigare i färgerna och det är väl lite det som gör att hon sticker ut lite med sin djupa färg.


tsss inte är hon för röd inte.... hon är som en bal på slottet, alldeles alldeles uuuunderbar:love:
 
Sv: Mellanfrys

Nja.. Från att ha varit röda, så är det mer blaskigt nu och det normala är liknande färg som orginalfrysen, dvs åt det gulröda hållet.

Fast jag gillar ju de här riktigt röda finsk spetsarna jag och jagar hon bra så.. ;)
 
Sv: Mellanfrys

Västgötaspets?
Kompakt kropp och stubbsvans.

090301-dc-9.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Ja om hon hade varit människa så hade hon varit klassens påhittiga buse och fröken hade varit gråhårig. Men jag kommer inte på ett...
Svar
19
· Visningar
1 119
Senast: Petronilla
·
L
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 345
Senast: Dentaku
·
Hästmänniskan Här kommer en lång text... Jag är inne på att köpa häst men det blir troligen i sådant fall till vintern 2024/2025. Men, jag har vissa...
2
Svar
36
· Visningar
2 540
Senast: Johannna1
·
Övr. Hund Bara för att jag längtar tills de kommer hem en valp och smått handlar på mig en del saker. Så kanske de vore kul och se vad ni andra...
2
Svar
24
· Visningar
1 619
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp