Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, jag vill så gärna. Har tittat på både flygbiljetter och showbiljetter men jag tvekar.Är det någon som ska till showen i Finland i oktober. Jag har tvekat länge men det skulle vara en fin födelsedags present till mig själv.
Jag skulle jobba den helgen men har bytt. Nu måste jag nästan åka...Åh, jag vill så gärna. Har tittat på både flygbiljetter och showbiljetter men jag tvekar.
Klart du ska åka, jag håller på dig. En direktrapport från Helsinki vore härligt. Två vore bättre @alazziJag skulle jobba den helgen men har bytt. Nu måste jag nästan åka...
Svensk Damtidning har en artikel om träffenKAJ fick träffa kungen och Carl Philip med barn
Visa bifogad fil 171379
Oj, jag satt snett framför dem och märkte det inte. Hade bara ögon mot scenen.Svensk Damtidning har en artikel om träffen![]()
Det låter som en typisk KAJ-upplevelse, man tittar på KAJ och inget annatOj, jag satt snett framför dem och märkte det inte. Hade bara ögon mot scenen.
Åh, jag vill så gärna. Har tittat på både flygbiljetter och showbiljetter men jag tvekar.
Nu har jag köpt flygbiljetter.... så det ser ut att bli av. Vad säger du @alazzi....Klart du ska åka, jag håller på dig. En direktrapport från Helsinki vore härligt. Två vore bättre @alazzi
Life is short, buy the lyxiga KAJ-biljetten!!!Nu har jag köpt flygbiljetter.... så det ser ut att bli av. Vad säger du @alazzi....
Sen är dt ju val av biljetter. Ska jag vara snål eller slå på stort? När jag nu ändå betalar så mycket lutar det åt den lyxigaste. Det finns mest bara ståplats och dyra VIP-biljetter att välja på.
Bilder för uppmärksamhet
Visa bifogad fil 171442
Jag har ångest. Kollar flygbiljetter och hotell nära ishallen. Vågar jag?Nu har jag köpt flygbiljetter.... så det ser ut att bli av. Vad säger du @alazzi....
Sen är dt ju val av biljetter. Ska jag vara snål eller slå på stort? När jag nu ändå betalar så mycket lutar det åt den lyxigaste. Det finns mest bara ståplats och dyra VIP-biljetter att välja på.
Bilder för uppmärksamhet
Visa bifogad fil 171442
Jo, du vågar!Jag har ångest. Kollar flygbiljetter och hotell nära ishallen. Vågar jag?
Vad känner du tycka när det är dags om du har biljetter respektive inte har det? Jag bor på Scandic Meilahti.Jag har ångest. Kollar flygbiljetter och hotell nära ishallen. Vågar jag?