Melodifestivalen 2025 inkl. deltävlingar 1-5

Bukefalos 30 år!

Solliden söndag
20250720_203350.webp

Åh, jag vill så gärna. Har tittat på både flygbiljetter och showbiljetter men jag tvekar.
Klart du ska åka, jag håller på dig. En direktrapport från Helsinki vore härligt. Två vore bättre @alazzi
Nu har jag köpt flygbiljetter.... så det ser ut att bli av. Vad säger du @alazzi....

Sen är dt ju val av biljetter. Ska jag vara snål eller slå på stort? När jag nu ändå betalar så mycket lutar det åt den lyxigaste. Det finns mest bara ståplats och dyra VIP-biljetter att välja på.

Bilder för uppmärksamhet ;)

20250711_195334.webp

Nu har jag köpt flygbiljetter.... så det ser ut att bli av. Vad säger du @alazzi....

Sen är dt ju val av biljetter. Ska jag vara snål eller slå på stort? När jag nu ändå betalar så mycket lutar det åt den lyxigaste. Det finns mest bara ståplats och dyra VIP-biljetter att välja på.

Visa bifogad fil 171442
Life is short, buy the lyxiga KAJ-biljetten!!!

Hade funderat på att gå på KAJ on ice men är nu bjuden på 40-årskalas lördagen efter och kan inte vara i Finland över en vecka 😅. Men blir det en till musikal så småningom ska jag fasiken vara där på premiären! 😃

Visa bifogad fil 171442
Jag har ångest. Kollar flygbiljetter och hotell nära ishallen. Vågar jag?

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Valp, tips och råd
  • Valp 2026

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka