Melodifestivalen 2025 inkl. deltävlingar 1-5

Bukefalos 30 år!

Förvirrande med youtubeklippet dock, eftersom det inte är originalljud där. Det är ett klipp från när de uppträdde med en cover på cha cha cha.
Det är ljud från den nya låten som någon lagt in i covern på cha cha chas, den handlar ju också om myggor passande nog. Är inte Axel och Jakob bedårande i rosa med vingar.

Det är helt avsiktligt att länka till det :)

Ett annat klipp från samma tillfälle

Vilken kort låt det är! Deras egna tidigare låtar är ju ofta långa eftersom de är så berättande. Sen kom BBB som knökades in i mellos 3-minutersformat. Och den här är bara drygt 2 minuter, nog den kortaste låt jag hört. 😄 Fast det är nog klokt, låtar med aj aj aj-partier riskerar rätt snabbt bli lite tjatiga.

Ett annat klipp från samma tillfälle

Vilken kort låt det är! Deras egna tidigare låtar är ju ofta långa eftersom de är så berättande. Sen kom BBB som knökades in i mellos 3-minutersformat. Och den här är bara drygt 2 minuter, nog den kortaste låt jag hört. 😄 Fast det är nog klokt, låtar med aj aj aj-partier riskerar rätt snabbt bli lite tjatiga.
Jag tänkte det samma, jag hade gärna sett en vers till, men du har nog rätt. Det blir lätt fjantigt.

Jag tänkte det samma, jag hade gärna sett en vers till, men du har nog rätt. Det blir lätt fjantigt.
Ja det blir lätt Samir & Viktor.

Men det blir klart spännande att se hur den tas emot, såhär efter BBB. När jag först hörde den tänkte jag Jaha ..? Men nu sitter den som ett myggbett på hjärnan 😄

Ja det blir lätt Samir & Viktor.

Men det blir klart spännande att se hur den tas emot, såhär efter BBB. När jag först hörde den tänkte jag Jaha ..? Men nu sitter den som ett myggbett på hjärnan 😄
Som nästan alla KAJs låtar. Jag hoppas nästa låt blir helt annorlunda dock, och längre, men kul att de fått ut en ny, jag tror den har hit potential. Igenkäningsfaktorn i texten är 100% för mig. Myggjävlar.. . Och sen fastnar den som sagt.

Som nästan alla KAJs låtar. Jag hoppas nästa låt blir helt annorlunda dock, och längre, men kul att de fått ut en ny, jag tror den har hit potential. Igenkäningsfaktorn i texten är 100% för mig. Myggjävlar.. . Och sen fastnar den som sagt.
Japp, håller med. El diablo 😂😂

Har precis lyssnat på en lång intervju/podd med Axel, och därefter ett vinterprat med Kevin. De är så otroligt trevliga att lyssna på. Både deras röster och hur de uttrycker sig. Såg att det fanns mycket mer uppladdat på youtube så imorgon ska jag lyssna mer.

Framme i Falun. Bor på mitt livs första air bnb. Supertrevlig värd som bjöd på fika när jag kom.
Imorgon blir det konsert!

Hur social förväntas man vara på air bnb? Jag är ju introvert och är fullt nöjd med att häcka på rummet.

Framme i Falun. Bor på mitt livs första air bnb. Supertrevlig värd som bjöd på fika när jag kom.
Imorgon blir det konsert!

Hur social förväntas man vara på air bnb? Jag är ju introvert och är fullt nöjd med att häcka på rummet.
När jag bodde på air bnb såg jag knappt min värd. Vi sa hej och pratade att par minuter när jag fick nycklarna och vid något tillfälle till när vi stötte på varandra. Vill du inte prata/fika så ursäkta dig med något det är inget tvång att umgås.

Nöjd! Killarna bjuder verkligen på sig själva och de verkar ha kul.
20250709_193505.webp

Jag har alltid drömt om att besöka Dalhalla så det passade bra. Det är ett häftigt ställe.
Det låg illa till mitt i veckan, jag gissar att det varit fullsatt under en mer attraktiv kväll än onsdag. De verkar verkligen ta dit riktigt stora artister så en ära för KAJ att bli bokad.

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Bukig importerad unghäst (ej mask)???
  • Dressyrsnackis 21

Omröstningar