Melodifestivalen 2026 och Eurovision 2026

Bukefalos 30 år!

TRÖÖÖTT!!! Men bänkad i soffan (så somnar man där är det ju inte det sämsta stället, sköönt ju 😁) till den 70e finalen av ESC 🤩. Mina 5 favoriter i år är: 🇸🇪/My System, 🇷🇴/Choke me, 🇫🇮/Liekinheitin, 🇦🇺/Eclipse och 🇳🇴/Ya ya ya- i nämnd ordning! 😊. Slängde på glittriga naglar och gott med plockbricka med massa gott och cider till 👌😋.

Hejar nog Finland men har knappt hört några andra bidrag. Tycker inte att vår låt är så bra.
Så länge inte Israel vinner så bryr jag mig inte så mycket.
Det är roligare att titta när man tycker om Sveriges bidrag, typ förra året med Kaj var jag riktigt nervös.
Håller med, är inte heller så förtjust i vårat bidrag, var mer intressant och bättre förra året med KAJ 😊

Senast ändrad:
Bor i Österrike så kollar lite mest för att se hur „mitt nya“ land klarar sig. När valet av programledarna presenterades fick valet av den manlig programledaren kritik, många ansåg att han är för oseriös (han är skådespelare som mest spelar komiska roller).

Jag gillar Danmarks bäst men unnar gärna Finland en seger! Lite deppigt bara att nu har Danmark redan varit så nu återstår tre och en halv timma av "resten", annars är det ju kul när man har en favorit kvar att hålla sig vaken för.
Danmark är också en av mina favoriter bakom Finland :) Ja synd att den var allra först, det blir en lång kväll 😅

Liknande trådar

Hästnyheter

Bukefalos, Radannonser

Allmänt, Dagbok

Barn

Hund

• Uppdateringstråd 33
  • Barmarksdrag/canicross

Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Födda-24
  • Årets bantningstråd