Japp! Nu börjar det äntligen!Nån som tittar ESC?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Japp! Nu börjar det äntligen!Nån som tittar ESC?
Hejar nog Finland men har knappt hört några andra bidrag. Tycker inte att vår låt är så bra.Heja Finland!![]()
Nån mer som kollar? Vilken är eran favorit?![]()
Det var det enda jag kunde tänka på medan de pratade.Jag har aldrig sett någon så snyggt klädd stå bredvid någon så fult klädd när det gäller programledarna![]()
Håller med, är inte heller så förtjust i vårat bidrag, var mer intressant och bättre förra året med KAJHejar nog Finland men har knappt hört några andra bidrag. Tycker inte att vår låt är så bra.
Så länge inte Israel vinner så bryr jag mig inte så mycket.
Det är roligare att titta när man tycker om Sveriges bidrag, typ förra året med Kaj var jag riktigt nervös.
Ja varför var han klädd som Alladin?Det var det enda jag kunde tänka på medan de pratade.![]()
Heja Finland!![]()
Danmark är också en av mina favoriter bakom FinlandJag gillar Danmarks bäst men unnar gärna Finland en seger! Lite deppigt bara att nu har Danmark redan varit så nu återstår tre och en halv timma av "resten", annars är det ju kul när man har en favorit kvar att hålla sig vaken för.
DanmarkHeja Finland!![]()
Ja, klänningen var inte mycket att hänga i julgranen.Det var det enda jag kunde tänka på medan de pratade.![]()
Jag tycker han brukar vara bättre på semifinalerna, lite mer sarkasm där. Men gillar honom nu med.Jag skiter i vem som vinner. Så länge jag får en kväll med Edward af Silléns kommentarer är jag helnöjd!![]()