Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag bor i lägenhet.Min man kom in å undra vad som hände... Han ba "vad skriker du om".. Jag sa O M G så högt... Tur vi bor i hus...
Vi kan väl anta att det inte var någon kö på den röstlinjenOch jag tycker det är jättekonstigt att UK är sist, jag röstade ju på dom.![]()
Fiasko är väldigt hårt. Hon kom ju inte sist med noll poäng.Nej, det här året gick det inte Sveriges väg alls men det här är väl ändå en väldigt onödig rubrik? Vadå storfiasko? Hon tog sig till final och kom på 20:eplats ett år där tolvorna och resterande poäng flög åt alla möjliga (och omöjliga) håll.
Visa bifogad fil 185390
Fast det känns mer som att ESC lever på lånad tid ytterligare ett år, för jag har svårt att se att Israel som land kommer att vilja göra så omfattade förändringar, se de kommer bli samma bittra smak i käften när eurovision är slut- nästa år också.Verkligen, ESC lever ett år till
Fast det känns mer som att ESC lever på lånad tid ytterligare ett år, för jag har svårt att se att Israel som land kommer att vilja göra så omfattade förändringar, se de kommer bli samma bittra smak i käften när eurovision är slut- nästa år också.
I mitt tycke vann en av de sämsta låtarna.
Melodifestivalen är väl det största underhållningsprogrammet vi har?Ett problem tror jag är hjärtrösterna i mello, barn röstar på det som låter mest och blinkar kul på scen. Gör Melodifestivalen till ett underhållningsprogram istället för ett barnprogram så kanske nivån på bidragen höjs