Sv: Men aj!

Du kankse inte tänker på det de två gånger av 1io som inte gör ont? Så att du inte haft ont men inte tänkt på det. Eller hur jag menar.
 
Sv: Men aj!

Jag vet att det kommer att göra lite ont, men jag spänner mig inte tror jag. Men det går ju inte bara att köra in den och knulla på stenhårt, utan man får börja lite snällt och mjukt så släpper det. Slidan vidgar ju sig liksom.

Det gör lite mindre ont förstås ifall penisen är av det mindre slaget. Men det är fortfarande inte helt behagligt första sekunderna.

Exakt samma för mig oavsett storlek. lite mildare med en mindre variant. tar någon minut innan det blir skönt
 
Sv: Men aj!

Exakt samma för mig oavsett storlek. lite mildare med en mindre variant. tar någon minut innan det blir skönt

Här är en till som det stämmer in på. Speciellt nu för tiden när jag som singel inte har sex särskilt ofta.
Tror nog att jag säkert spänner mig lite omedvetet för att jag vet att det inte kommer vara särskilt behagligt i början.
 
Sv: Men aj!

Jag tror att jag lyckats slappna av tillräckligt och inte haft för bråttom. Jag är så inställd på att det SKA göra ont i början och då spänner jag mig tyvärr.

_FiA_: Skönt att vi är flera!:o:D Man känner sig inte helt utlämnad:D
 
Sv: Men aj!

Jag tror att han bara är lite stor för mig. Frågan är väll om det går att åtgärda, kan man stretcha?
Tror som andra att det nog till stor del är mentalt, ge det några gånger, se till att vara rejält upphetsad och allt det som redan nämnts.

Prova att använda en leksak i hans storlek, om storleken känns som ett orosmoment? Det skulle ge dig lite tid att känna efter också, om han nu kommer för snabbt för att du ska hinna bli bekväm. Behöver ju inte vara med honom närvarande om han blir förnärmad av sånt.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Men aj!

kl

Förresten, har ni provat flera olika typer av ställningar och blir det någon skillnad alls i så fall?

Det kanske inte är något man tänker på om man som du tidigare bara haft mindre, men jag tycker ställning gör viss skillnad särskilt med någon som är stor.

Mitt ex är större än genomsnittet och vissa ställningar var genom hela vårt förhållande betydligt "svårare" än andra, kändes mer, så jag tänker att med någon större kan det göra lite ont om man inte värmer upp med en mindre intensiv ställning först.
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Men aj!

Och jag skriver under på detta jag med! Hade ingen aning om att så pass många andra upplevde det likadant dock :eek:
 
Sv: Men aj!

Vi har haft sex en gång så, nej. Det råkade bli missionären eftersom det var i det läget vi råkade befinna oss just då.

Jag har haft problem med en dildo som är för stor (den är typ 12 cm i omkrets) och därmed inte används. Jag erkänner att jag har dålig koll på partners storlek iom att det är ganska nytt och jag har inte mätt den ;).

*kl*
Efter teoretiska studier och lite praktisk undersökning så inser jag att slidkransen nog inte är helt uttänjd, det är ganska lätt att hitta den så det kanske är den som spökar?
 
Sv: Men aj!

Vi har haft sex en gång så, nej. Det råkade bli missionären eftersom det var i det läget vi råkade befinna oss just då.

Jag har haft problem med en dildo som är för stor (den är typ 12 cm i omkrets) och därmed inte används. Jag erkänner att jag har dålig koll på partners storlek iom att det är ganska nytt och jag har inte mätt den ;).

*kl*
Efter teoretiska studier och lite praktisk undersökning så inser jag att slidkransen nog inte är helt uttänjd, det är ganska lätt att hitta den så det kanske är den som spökar?

Det verkar vara vanligt med lite obehag första sekunderna, jag som trodde att jag var själv!

Ts: jag tänkte fel och fick det till att din leksak var 12 cm i diameter. :eek:! tänkte jag, inte konstigt att det inte funkar:D
 
Sv: Men aj!

kl

Vi skulle ju kunna skapa en tråd om detta "problem" och ge varandra tips och råd eftersom vi verkar vara så många!:D
 
Sv: Men aj!

Svamp och hormonell obalans kan ge sköra slemhinnor, värt att kolla om problemet uppkommit plötsligt och inte funnits förut.
 
Sv: Men aj!

Det verkar vara vanligt med lite obehag första sekunderna, jag som trodde att jag var själv!
Ni som tycker att det gör ont vid kuk-fitta-penetration, hur gör det ont?

Känns det som friktionsont (för att det är lite torrt)?
Eller spänner det av tjockleken?
Kommer kuken in för långt så det hugger till?
Gör det ont i magen, i slidväggarna eller i slidöppningen?
Bränner det, sticker eller hugger etc?

Nyfiken-i-en-strut undrar!
 
Sv: Men aj!

För mig är det inget som uppkommit plötsligt. Som sagt, för mig sitter det nog mycket psykiskt. Jag har utvecklat en "rädsla" nästan för dem första sekunderna.

Trani: För mig spänner det av tjockleken. Då gör det ont i nedersta delen(slidöppningen) av fitty, alltså ner mot röven liksom. Där blir det som att jag spricker. Förstår du hur jag menar? Det känns helt enkelt som att man töjer mer än vad det går.
När den väl är inne och man kör igång lite lugnt så slappnar jag av och då är det inga problem alls med varken tjocklek eller längd!:)
 
Sv: Men aj!

Där blir det som att jag spricker. Förstår du hur jag menar? Det känns helt enkelt som att man töjer mer än vad det går.
Oj jag vet inte om jag hade vågat fortsätta med en sådan smärta, hade nog avbrutit, har spruckit en gång och det gör jag inte gärna igen alltså.

Om jag var du skulle jag verkligen ta problemet på allvar och försöka se till att vara avslappnad från start, hur lång tid det än tar, hellre det än att få öppna sår och ännu mer oro och smärta.
 
Sv: Men aj!

Ni som tycker att det gör ont vid kuk-fitta-penetration, hur gör det ont?

Känns det som friktionsont (för att det är lite torrt)?
Eller spänner det av tjockleken?
Kommer kuken in för långt så det hugger till?
Gör det ont i magen, i slidväggarna eller i slidöppningen?
Bränner det, sticker eller hugger etc?

Nyfiken-i-en-strut undrar!

Det är nog tjockleken typ. Got2be beskrev känslan rätt bra, tycker jag! Det blir ju bättre om han är försiktig, men är han "på" gör det ont rätt länge. Det är rätt svårt att beskriva något som jag kände för över 7 år sedan senast :o
 
Sv: Men aj!

Det är ju självklart att jag avbryter om det blir så där!:) Sen spricker jag ju inte hela tiden, som jag kanske fick det att låta som. Utan det töjs liksom, som när man särar på fingrarna för mycket:p
Jag känner ju min kropp och vet hur fort fitty kan ta snoppen!:p

Jag tar det verkligen på allvar! Sambon är också otroligt duktig och hjälper till!:)
Känns bara skönt att man inte är ensam om att ha svårt dem där första sekunderna!
 
Senast ändrad:
Sv: Men aj!

Blev det bättre efter du slutade med p-piller, eller är det samma fortfarande? Jag tänkte att de kanske påverkar.
 
Sv: Men aj!

Jag har också ont/spänner, precis i penetrationsögonblicket.
Det är något som kom efter våra 2 barn, jag sprack båda gångerna. Jag tror att mina slemhinnor helt enkelt är skörare nu än tidigare och att jag har ärr efter sprickorna som gör att jag inte längre är lika elastisk.

Köp hem glidmedel att ha i beredskap, berätta för din partner så kan han/ni göra det långsammare för att tänja ut.(man måste ju inte köra in hela i bott på en gång)
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp