Sv: Men aj!

Jag förstår precis hur du menar (tror jag). Har själv känt så någon gång när jag har varit lite öm och irriterad i fittan. Intressant att ni verkar ha samma typ av smärtproblem, i alla fall du och Enya. Det låter inte särskilt kul att spricka dock.
 
Sv: Men aj!

Jag blir mycket(!) våtare nu när jag inte äter p-piller, så jag upplever att det är bättre!:)

Trani: Som sagt, jag spricker ju inte jämt och ständig. Det har hänt någon gång under mina sexuellt aktiva år.

MalinSophia: Jag har också läst att man kan bli känsligare om man har spruckit eller så. Så det är nog rätt logiskt att man inte är lika elastisk då.
 
Sv: Men aj!

Jag förstår precis hur du menar (tror jag). Har själv känt så någon gång när jag har varit lite öm och irriterad i fittan. Intressant att ni verkar ha samma typ av smärtproblem, i alla fall du och Enya. Det låter inte särskilt kul att spricka dock.

Det är inget som hänt ofta under mitt liv, men jag sprack ju rätt rejält efter mina tre barn. Om man tar det försiktigt brukar det gå bättre. :)
 
Sv: Men aj!

Wow!
1074.gif
 
Sv: Men aj!

Verkligen! Man borde bli bättre på att prata om sina skämssaker!

Hear hear! Varför tas aldrig sånt här upp?

Jag upplever också en viss smärta i nerkanten av slidöppningen, brukar bli bättre med glidmedel (och en make som har vett att ta det lugnt och sansat). Upplevde att det blev värre efter förlossning då de fick lappa och laga en hel del invärtes.

Det känns så himla skönt att veta att jag inte är själv! Bara det får en ju att slappna av:)
 
Sv: Men aj!

Det känns så himla skönt att veta att jag inte är själv! Bara det får en ju att slappna av:)

Ja, men visst är det så!:D Jag känner en enoooooorm lättnad! Jag har gått runt och tänkt att alla andra kvinnor är riktiga sexmaskiner som man kan penetrera hit och dit på två röda!
 
Sv: Men aj!

Ja, men visst är det så!:D Jag känner en enoooooorm lättnad! Jag har gått runt och tänkt att alla andra kvinnor är riktiga sexmaskiner som man kan penetrera hit och dit på två röda!

:rofl:

Man kanske ska ha handuppräckning vilka som faktiskt kan det istället?
*inga händer upp*
 
Sv: Men aj!

Ja, men visst är det så!:D Jag känner en enoooooorm lättnad! Jag har gått runt och tänkt att alla andra kvinnor är riktiga sexmaskiner som man kan penetrera hit och dit på två röda!


Det finns en viss risk att dessa pang på rödbetan-kvinnor bara är en myt. Tänk er en romantiskt filmscen med böljande gardinen, mjuk belysning och vita svepande lakan och precis innan det är dags så öppnar hon nattduksbordslådan och tar fram...en tub med glidmedel från RFSU. Moodkiller...
 
Sv: Men aj!

*Noterar och antecknar ytterligare en god anledning till att aldrig bli gravid.* :nailbiting:

Äsch, det är inte så farligt, det kändes inte ens att spricka :o Men att sys ihop utan bedövning där gör ont, så efter lite protester från mig ena gången så fick jag bedövning. Som gjorde lika ont nästan :D
 
Sv: Men aj!

Haha, ja det passar väl kanske inte sådär jättebra i en film:rofl:
Men så är det ju tyvärr med all reklam/film osv. Det är ju inte verkligheten.
 
Sv: Men aj!

Men det är väll många delar som inte passar in i den tillrättalagda filmindustrinsbild av sex och samlevnad. Hela kondomprocessen tex. Det är ju sällan paret avbryter sig för att diskutera vilken typ av skydd man har - typ vill du att jag använder kondom? - Ja tack, jag har egna med mig, latexfria :sneaky:.

Eller hur man på effektivast sätt får någon ur sina stuprörsjeans, verkar inte heller passa in i den romantiska bilden av hur det går till första gången någon har sex ;).
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp