Sv: Men aj!

För mig är det inget som uppkommit plötsligt. Som sagt, för mig sitter det nog mycket psykiskt. Jag har utvecklat en "rädsla" nästan för dem första sekunderna.

Trani: För mig spänner det av tjockleken. Då gör det ont i nedersta delen(slidöppningen) av fitty, alltså ner mot röven liksom. Där blir det som att jag spricker. Förstår du hur jag menar? Det känns helt enkelt som att man töjer mer än vad det går.
När den väl är inne och man kör igång lite lugnt så slappnar jag av och då är det inga problem alls med varken tjocklek eller längd!:)

Första gången på läääänge jag smyger in på senior och det första jag ser är det här. Kunde varit jag som skrivit det där, ordagrant! :eek: Tack, Nu vet jag att det "inte är något knasigt med mig" eller iallafall inte ensam om det är knasigt! :D :bow:
 
Sv: Men aj!

Eller hur man på effektivast sätt får någon ur sina stuprörsjeans, verkar inte heller passa in i den romantiska bilden av hur det går till första gången någon har sex ;).

HAHAHA! Det problemet har jag haft måååånga gånger. Det är väl priset man får betala för att enbart vara attraherad av drainpipes-gossar.
Har någon tips får de gärna dela med sig! :D
 
Sv: Men aj!

Jag tackar också!:D Är ju inte glad att fler har det så, men jag är glad att vi inte är ensamma!

generad: Haha, nej stuprörsjeans och strumpor kan man inte få av sig sexigt:rofl:
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp