Men vad göööör du? Del XXXVII

Status
Stängd för vidare inlägg.
Tar de mest lungt efter att ha sprungit på väla ,xxl,granngården, toys"r"us och maxi såklart
 
@ainasoja Här är det med barnkalas i en lokal, men lugnt och sansat och med 1 förälder som bryr sig om mer än att dricka latte, finns säkert fler men bara hört en som sa till sin son.
Skulle tro det varit ett tag men märkte det först nu så lugnt är det verkligen :banana:
 
Såg just ett vidrigt klipp på fb, en pojke i 3-4 års åldern som sitter på en säng och är jätteledsen, ligger en katt framför honom som han slår, katten anfaller, pojken ramlar ner och blir såklart ännu mer ledsen, Syns tydligt att han gör illa sig. Alla(!) som kommenterat skriver saker som "haha rätt åt ungen" "han får skylla sig själv" osv osv :(:eek: Jag var den enda som skrev att jag tyckte förbannat synd om både barn och katt. Han gör såklart fel som slår katten, men hade föräldrarna tagit hand om honom och tröstat istället för att bara stå och filma hade det säkert inte hänt. :( Han var i samma ålder som min yngsta, inte fasen behöver han någon som står och filmar när han är ledsen, han behöver närhet och bekräftelse som alla barn. Nu gråter jag också bara för det :cry:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Grenar Finns det någon/några här inne som håller på med/har hållt på med detta? Min otroligt snälle, bruna valack har blivit testad och...
Svar
0
· Visningar
412
Senast: Elo
·
  • Låst
Tjatter Stör mig på att ingen startade en ny tråd.😉
99 100 101
Svar
2 002
· Visningar
108 245
Senast: Marita73
·
Svar
882
· Visningar
47 024
Senast: Lilla
·
Kropp & Själ Startar upp en ny Hudvårdstråd. :)
2 3
Svar
58
· Visningar
2 903

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp