Meningen med livet är att älska!

GardenAngel

Trådstartare
Jag sitter här och gråter för jag har precis sett en helt fantastisk föreläsning som satte sig rakt i hjärtat! Och jag bara måste dela den med er, så någon mer kanske ser den.
Vilken underbar människa. Jag är alldeles förälskad i honom! Nick har inga armar och inga ben, och föreläser om hopp och kärlek.

Jag ska se denna om och om igen och förhoppningsvis sätter det sig.
Har ni 45 minuter över, se den! Den är så tänkvärd.

 
Oj, det var en riktigt bra föreläsning! Tack för tipset, är glad att jag fick se den! Vilken härlig människa, verkligen en duktig och inspirerande talare. :)
 
Hade först bara tänkt titta lite grann men han fängslade mej med sina ord så jag satt kvar hela klippet. Mycket bra föreläsning!
 

Liknande trådar

Relationer Har tänkt lääänge nu att jag måste skriva av mig här på buke åter igen för att få lite råd från kloka individer. Jag har varit singel...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 778
Senast: LovingLife
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 173
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Om 1 vecka är det 3 år sedan jag sist kände kärlek, för då lämnade min älskade hund jordelivet. Han levde ett långt och lyckligt liv...
Svar
6
· Visningar
1 732
Senast: Rie
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
28 288
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • 🇪🇺EU VALET 2024🇸🇪
Tillbaka
Upp