Mens = Ägglossning ??

Status
Stängd för vidare inlägg.
D

Dimmalimm

Undrar om man kan ha mens utan att ha ägglossning !

/Dimmalimm
 
Sv: Mens = Ägglossning ??

Jo, man kan ha mens utan äl, men jag vet att det finns något piller mot detta om så är fallet.
Me vet jag inte!
 
Sv: Mens = Ägglossning ??

Ja man kan ha mens men inte äl. Jag hade det. När jag misstänkte det och ringde både gyn och bm sa de att har man mens så har man äl. När det inte blev något barn och jag var in på kontroll visade det sig att jag inte hade någon äl. Fick då äta hormonstimulerande tabletter som heter pergo time. Efter det kom min äl igång som vanligt.
 
Sv: Mens = Ägglossning ??

Ja, det kan man. När man äter vanliga P-piller så har man ju mens, men ingen äl
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag funderar på att börja med p-piller igen, och har läst på en del om Qlaira. Verkar ju väldigt modernt, med 5 olika faser och mer...
Svar
15
· Visningar
1 380
Senast: MiniLi
·
Kropp & Själ Jag har ätit minipiller i flera år för att ta bort mensen eftersom jag inte klarar av att ha mens. Det ger mig en fruktansvärd ångest...
Svar
9
· Visningar
623
Senast: MissFideli
·
Kropp & Själ Hej, ny här på forumet hoppas att dessa frågor är ok att ställa. Tänker att det kanske finns någon här att prata lite med om detta...
2 3
Svar
40
· Visningar
4 370
Senast: Tora
·
  • Omröstning
Kropp & Själ I varenda förhållande jag som kvinna har haft så har min sexlust överstigit mannens sexlust med rätt mycket. Tittar man i media så ska...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
12 133
Senast: SaraMara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp