Bukefalos 28 år!

Mia Rs ländtäcke

J

jojjo_blondin

såg ett jättemysigt idag och blev mkt intresserad. Ni som har - vad tycker ni om dom..?

och vart kan man beställla det ifrån isf..?
gärna ett ställe på internet och inte sååå lång väntetid..
 
Jag har haft ett sadant i snart 8 ar = mycket bra kvalitet :) Fordelen tycker jag ar att de ar av ull och nar man rider utomhus och det ar kallt transporteras varmen/svetten igenom samtidigt som hasten andock halls varm.

Enda nackdelen ar att de inte passar sa bra om du har en sadel som inte ar av engelsk modell.

Jag vet tyvarr inte var man kan fa tag i dem via natet.
 
www.lillhastenistav.se har dom! Jag har ett ländtäcke därifrån, nöjd hittills! Sitter bra, glider eller flaxar inte och är snyggt, ligger inte som en pannkaka på rumpan bara som dom har en tendens att göra.. :crazy: Köpte själv mitt på Odal i Arninge. Men jag har dem modellen med bävernylon...
 
Har två ridtäcken därifrån och flera schabrak och nosludd. är supernöjd. Det ena ridtäcket har använts flitigt två säsonger och är fortf. fint och snyggt. Det andra är helt nytt. :love:ar deras produkter över huvud taget. utmärkt kvalitet till bra pris. Ska även införskffa ylletäcken därifrån. Jättefina!

De säljs bla på www.hippomarket.se
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
8 166
Senast: hundtant
·
Hästmänniskan Jag har laddat SÅ många år för att börja på ridskola, jag red på ridskola från jag var 6 till en bra bit upp i tonåren och dom sista...
Svar
5
· Visningar
1 201
Senast: Dorinda
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
33
· Visningar
3 380
  • Artikel
Dagbok Idag har jag hunnit med mycket ;) Ponnyn har ridits. åkte till ridhuset då ridbanan är stelfrusen och hoppade lite, hon var lite spänd...
Svar
0
· Visningar
363
Senast: Coras star
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp