Micklem-träns

josefinefreed

Trådstartare
Hej! Är det någon här som äger ett Micklem-träns i brunt? Competition-modellen.

Jag ska köpa ett sånt men jag tycker det är väldigt luddigt med färgerna. På HW's hemsida står det att de finns i svart och brunt. Men googlar man kommer det fram bilder på ett svart, tabacco och ett mörkare brunt. Hittade även en hemsida som ska ha tränset i dessa 3 färger. Men varför står inte det på tillverkarens egna hemsida för?? :confused:

Så det vore super om någon ville lägga ut bild på sitt träns här så jag kan få se hur det ser ut, färgmässigt. :laugh: (Såg att det fanns några trådar om tränset men det är knappt nåra svar)

MVH Jossan
 
Sv: Micklem-träns

Har ingen bild på mitt men den bruna färgen är mörkt brun. Finns ingen skiftning av rött alltså. Det är så mörkt brunt det kan vara utan att se svart ut.
 

Liknande trådar

Utrustning Vad i hela friden är det för märke med exemplariskt bra träns? Aldrig hört talas om - vad har jag missat?! :eek: Okej, om jag ska ta...
Svar
12
· Visningar
1 606
Senast: Alexandra_W
·
Gnägg Mea Culpa! Jag är tydligen full med fördomar som jag själv knappt tänkt på. Igår red jag i ridhuset och in kommer en tjej som jag inte...
4 5 6
Svar
108
· Visningar
9 203
Senast: Emor
·
Utrustning Hej! Jag har ett brunt rambo (competition) micklem-bridle. Jag har letat som en tok efter en martingal som matchar i färg! Är det någon...
Svar
0
· Visningar
706
Senast: livvO
·
Utrustning Jag var inne i en ridsportbutik idag och såg ett träns som jag tyckte var jättefint. Men nu kan jag inte komma på vad det var för märke...
Svar
1
· Visningar
887
Senast: Thrillie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp