Bukefalos 28 år!

Midsommarfirande på Gärds

RostKaptenen

Trådstartare
Well, you know what to do:p


För er som inte vet, vilka kommer dit och firar midsommar med mig och många fler?:bump:
 
Sv: Midsommarfirande på Gärds

Blandbon var inte så intresserad av att fira midsommar på en tävlingsplats, och jag insåg att jag kan ju inte bestämma allt... :angel::p

Han tyckte det var idiotiskt att lägga tävling på midsommarafton, jag tyckte det var genialiskt - alla är ju lediga! Men näh, vi firar våran 2-årsdag utanför halmstad istället. :angel:
 
Sv: Midsommarfirande på Gärds

Jag rider debutant med bebishäst! Så dressyrar och hoppar fredag och terrängen lördag. Jag tror jag slapp rida i "dödens grupp" (även om jag inte borde tänka på det iom att jag bara tävlar för att få en erfarenhet eller ev ett kval, kan jag inte låta bli :angel: ), iaf räknat på de ekipagen jag känner till :p
 
Sv: Midsommarfirande på Gärds

Hahaha, du är knäpp :D Lycka till!

Själv bidar jag min tid, jag har ju inte vart på Gärds ännu öht :p

Lycka till du med Rostis :D
 
Sv: Midsommarfirande på Gärds

Jag kommer. Med ny, oerfaren häst. Ska också supporta vännen i hennes CIC-debut... Hur kul som helst ska de bli!! :bump:
 
Sv: Midsommarfirande på Gärds

Men va roligt!!! Måste ju nästan köra upp och kolla på er på Lördagen då! :) hade varit superkul å ses!!! :)
 
Sv: Midsommarfirande på Gärds

Men va roligt!!! Måste ju nästan köra upp och kolla på er på Lördagen då! :) hade varit superkul å ses!!! :)

Meeeen hallååååååå!?!?! Jaaag dååååå?:cry:

:p:p:angel:

Och ja lördagen kan nog vara värt att åka och kika på med så pass många terrängstarter!
 
Sv: Midsommarfirande på Gärds

Jag rider debutant med bebishäst! Så dressyrar och hoppar fredag och terrängen lördag. Jag tror jag slapp rida i "dödens grupp" (även om jag inte borde tänka på det iom att jag bara tävlar för att få en erfarenhet eller ev ett kval, kan jag inte låta bli :angel: ), iaf räknat på de ekipagen jag känner till :p

Dödens grupp? Vad betyder det?
 
Sv: Midsommarfirande på Gärds

Googlat :). Men förstår ändå inte riktigt. Många bra ryttare med i den klassen du ska rida. Men som Fio menar, allt kan hända. Jag håller tummen för vår lilla svartas debut och önksar lycka till till alla!
 
Sv: Midsommarfirande på Gärds

Nu i fotbollstider så snackas det ju alltid om dödens grupp, alltså den med tuffast motstånd ;). De som jag hade span på innan verkar inte ha hamnat i samma avdelning som mig, alltså rider jag inte i dödens grupp! Men jag har inte suttit och kollat upp alla (bara alla 4-åringar :o ) så det kan mycket väl vara min avdelning som är den tuffaste... Och som sagt, vi jagar ju inte placering den här gången, men man vet ju aldrig :angel:
 

Liknande trådar

Tjatter Hello I don't know how I ended up here I don't know Swedish nor do I have much interest in horses My friends seem to love this website...
Svar
4
· Visningar
636
Senast: Sarah415
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
667
Däggdjur Flera gånger, senast nyss, vid tio i ett på natten så är det någon av våra kaniner som skriker. Vi har tre stycken kaniner av...
Svar
11
· Visningar
877
Senast: Efwa
·
Tjatter Det här är en chansning, men jag har sett andra få svar på liknande chansningar. I engelskundervisningen under högstadiet eller...
Svar
3
· Visningar
667
Senast: Takire
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp