Bukefalos 28 år!

Midsommarfirande på Gärds

Sv: Midsommarfirande på Gärds

Härligt!! Kanon när det går at lösa ju! Lite OT men jag är sugen på en prestige jag med... Jag hade gärna provat s1an men ska bara vinna på lotto först :D
 
Sv: Midsommarfirande på Gärds

MEN!!!:mad: Därav anledningen till att man ALDRIG rider fram med dressyrskydd!:D

Kul iaf att det gick så bra, framförallt i hoppningen!

fio: Inga kommentarer.:devil::rofl::devil: Men glasögon kan underlätta vid din ålder....:angel:

gabby: Grattis till kvalet!
 
Sv: Midsommarfirande på Gärds

Haha jag garvar ihjäl mig.. både jag och mammaberg är med på din film.. jag när du kommer ur skogen där vid 5.50 i lång svart regnrock, syns liiite närmare vid 6.11 :D
 
Sv: Midsommarfirande på Gärds

Haha, mammaberg hade jag koll på men dig kände jag inte igen :p

Annars så träffade jag Rostis på fredagen, vi stod bredvid varandra på parkeringen och höll även på att krocka på framridningen. Min lille häst var lite all over the place :angel:

Såg dig fio i hoppningen (superfin runda!) och i terrängen på hinder två och vattnet, tyckte dock att det var konstigt att du och den efter dig kom så tätt men det fick ju förklaring här ;)

Sedan kan jag kanske ha sett någon annan också som jag inte haft koll på :p
 
Sv: Midsommarfirande på Gärds

Tro mig, den läxan är MKT lärd...:cool:

De åker inte ens med nästa gång kan ja säga...:mad:

Men ja gjorde som du sa å åkte till linda å tränade på gräs, å det kändes att de va rätt beslut... folk, hinderstöd å bommar åkte som vantar på den där banan...

Men allt som allt så va det toppskoj! :bump:
 
Sv: Midsommarfirande på Gärds

Ser jättefin ut! Men du, du måste lösa deltagarbevis innan du kan börja räkna kval! Ett tips bara, så att man inte tror man är färdig men egentligen inte har något som är giltligt...
 
Sv: Midsommarfirande på Gärds

Det fick han före Gärds så det är lugnt... Vår ryttare har koll. :)
 
Sv: Midsommarfirande på Gärds

Ok, för han är inte med i TDBn nämligen (AHs andra häst är det). Men var det den förresten som det var lite strul ef han inte är reg i ASVH?
 

Liknande trådar

Tjatter Hello I don't know how I ended up here I don't know Swedish nor do I have much interest in horses My friends seem to love this website...
Svar
4
· Visningar
636
Senast: Sarah415
·
L
  • Artikel
Dagbok Idag så släppte Ed Sheeran ett nytt album. Och som ni kanske vet så älskar jag hans musik ❤️ Och jag har iprincip inte sovit nånting...
Svar
5
· Visningar
667
Tjatter Det här är en chansning, men jag har sett andra få svar på liknande chansningar. I engelskundervisningen under högstadiet eller...
Svar
3
· Visningar
667
Senast: Takire
·
F
  • Låst
Trädgård & Växter Med bara fyra dagar kvar av odlingsåret 2023 tar jag mig friheten att skapa nästa för 2024! :) Jag gissar att planerandet redan är igång...
98 99 100
Svar
1 997
· Visningar
64 927

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp