Min alldeles egna Pittbull bebis!!

skulle heller inte tro att APBT är hundar som helt problemfritt går igenom tonåren, därimot kan man ju knappast jämföra en såpass (vanligtvis) förarvek ras med en mer dominant och skarpare ras när det kommer till trts.
Och som med alla andra raser så skiljer sig hundarna åt från land till land, men till skillnad från många andra raser så importeras väl APBT från USA och hit. Eftersom APBT fortfarande hålls som arbetande hund där nere och är inte lika slitet utställningsavlad som dom flesta amerikansk hundar.
(jag är inte alls såpass insatt i rasen så jag borde yttra mig om saken, men jag gör det endå :p)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Hej! Jag har fått veta en sak som kommer göra denhär sommaren till den bästa på flera flera år! Och jag ville verkligen få ha en dagboks...
2
Svar
25
· Visningar
1 885
Senast: Nox
·
Utrustning Jag köpte en ny häst i slutet av augusti. Det är en väldigt grön 6-åring som saknade allt vad muskler heter. Han är glad och positiv på...
2
Svar
27
· Visningar
4 135
Senast: Sofie_B
·
Western Hej ! Håller på att försöka lära mig mer om western, men då jag bor i norrland så finns de ingen westernbutik på så där 50-60 mil...
2
Svar
37
· Visningar
6 448
Senast: IngaLena
·
H
Gravid - 1år Jag är gravid i 15 veckan och är så fruktansvärt velig!!! Jag och den eventuellt blivande pappan har varit tillsammans i drygt 4 år...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 024
Senast: escodobe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp