Min dobermann var stulen..

Sv: Min dobermann var stulen..

Du har PM med lite smått och gott! ;)

Skicka gärna till mig också, jag jobbar idieelt för en djurorganisation i Gbg och sådant här är det bara bingo på om vi får veta så kan vi försöka stoppa henne, eftersom vi har kontakt med de flesta organisationer som precis som oss arbetar med att värna om djur och deras rätt.
 
Sv: Min dobermann var stulen..

Hon får inte regga sina hundar pga tidigare obetalda avgifter osv.. Har en källa som berättat en del för mig ;)
 
Sv: Min dobermann var stulen..

Jag såg när hon annonserade om stallplatser uthyres 2006.
Jag tänkte stallat upp min häst där, men det blev aldrig så då jag hittade en annan plats.
TÄNK om jag gjort det.
Då kanske min häst hade försvunnit..
Hörde detta ang. stallplatserna i efterhand nämligen.. usch.
Då visste jag inte att det var hon.


Det annonseras nu igen om dessa stallplatser. Tur du inte nappade!
 
Sv: Min dobermann var stulen..

Hittade hennes nuvarande hemsida med. Hon har bed and breakfast :smirk: Vem vill bo där? Föder upp hundar gör hon fortfarande står det. Vill man ha en hund ska man kontakta henne. Hmm ..

Skicka gärna mig ett PM ochså, det finns så mycket sjuka, skumma männinskor över hela Sverige så det är bra att ha något att gå efter.
 
Sv: Min dobermann var stulen..

skicka gärna länk till mig också=)
 
Sv: Min dobermann var stulen..

Vad jag har hört ska hon ha 19 hundar hemma.:crazy:
Förutom dobermann valparna ska det även finnas dobermann/amstaff valpar...:eek:
 
Sv: Min dobermann var stulen..

Gräm dig inte för det som hände. Du visste ju inte... OCh den hund som du hade var ju inte den snälla som de blivit av med, så det var nog bäst som hände. De får behålla de fina minnena av hunden istället.
 

Liknande trådar

Hundträning Jag jobbar på ett mindre kontor, vi är fyra sammanlagt på arbetsplatsen. Jag jobbat administrativt och sitter mest på kontoret, de andra...
Svar
6
· Visningar
1 106
Senast: Praefatio
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
917
Senast: Viva
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
26 409
Senast: Snurrfian
·
Hundträning Hej. Jag har en hund på 9 månader. Enda problemet med hunden är att den inte kan möta varken människor eller hundar. Han drar och gör...
2 3
Svar
43
· Visningar
8 444
Senast: Gruvan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp