Min dobermann var stulen..

Sv: Min dobermann var stulen..

Ja du, nog var det henne jag menade. Kunde bara inte minnas namnet. Man blir ju mörkrädd rent ut sagt!
 
Sv: Min dobermann var stulen..

Pratade nyss med SKK och det finns inga anmärkningar hos dem på henne :confused:
Hon höll med om att det lät konstigt när jag förklarade om priser och att hon inte vill tala om namn o så. :crazy:
 
Sv: Min dobermann var stulen..

Men nu tror jag ni pratar om olika personer.

Personen på blocket reggar inte ens sina hundar, vilket då vore märkligt om hon har kennel. Om så är fallet bör hon anmälas..eller?
 
Sv: Min dobermann var stulen..

Googlade och hittade en blogg där en fd vän till henne berättade hur hon började redan i unga år och det är ju helt ofattbart hur hon har kunnat hålla på med det här under så lång tid. Vilken människa, det kan ju omöjligt stå rätt till i hennes huvud.
 
Sv: Min dobermann var stulen..

Hittade hennes nuvarande hemsida med. Hon har bed and breakfast :smirk: Vem vill bo där? Föder upp hundar gör hon fortfarande står det. Vill man ha en hund ska man kontakta henne. Hmm ..
 
Sv: Min dobermann var stulen..

Du har PM med lite smått och gott! ;)
 
Sv: Min dobermann var stulen..

Fy fan alltså!!! Att det får finnas sånna människor, det är dem som skulle avlivas :devil:
Lider verkligen med dig, men det är ju absolut inte ditt fel att det vart som det vart, du gjorde ju vad du kunde o det är ju inte alls säkert att hans familj ahade kunnat få ordning på honom så jag hoppas du inte tar på dig skulden.
Hoppas allt känns bättre snart o att du kanske tom funderar på att skaffa en ny hund, du verkar vara en jättebra hundmänniska!
 
Sv: Min dobermann var stulen..

Nej hon hade ingen kennel, tur det iallafall ;)

PMa gärna länken till mig också :bump:
 
Sv: Min dobermann var stulen..

Pratade nyss med SKK och det finns inga anmärkningar hos dem på henne :confused:
Hon höll med om att det lät konstigt när jag förklarade om priser och att hon inte vill tala om namn o så. :crazy:

Fast är man inte skk-ansluten kennel så går det ju inte att bli anmäld till skk heller..
 
Sv: Min dobermann var stulen..

Vi kanske skulle starta en buke-mobb och ta sakern i egna händer :devil:

Nä, troligtvis inte... men usch vilken hemsk historia! Lider med alla inblandade!
 

Liknande trådar

Hundträning Hej alla, Min maltipoo (hane, inte kastrerad) blir i år 4 år gammal och det finns en rad problem som jag tror bottnar i stress. Vet...
2
Svar
20
· Visningar
2 099
Senast: Acto
·
Hundträning Jag jobbar på ett mindre kontor, vi är fyra sammanlagt på arbetsplatsen. Jag jobbat administrativt och sitter mest på kontoret, de andra...
Svar
6
· Visningar
1 143
Senast: Praefatio
·
Hundhälsa Ge mig all eran erfarenhet! Har upptäckt en liten liten kula i ett ljuver på vovven, högst upp (vid frambenen) och jag misstänker...
Svar
8
· Visningar
956
Senast: Viva
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 234
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp