Bukefalos 28 år!

Min ena häst som tävlar med bra resultat får bara

Är detta ett skämt eller? Tycker att det låter så. Eftersom det är svårt att få en travare godkänd för avel så borde du väl vara stolt att berätta vem han är och göra lite reklam för honom :confused:?
Klart som korvspad att det är ett skämt, fast inget roligt sådant :mad:

Jag tror att det är så att hon 'VILL få reklam för hingsten', och går ut med en sådan här 'idiottråd' om att man inte behöver analysera hö, ge kraftfoder med allsköns tillbehör etc, etc, :devil: HELSJUKT!!!!!!!!
 
GAMMELN!!!!!

:angel: :angel: :angel:, känner du till sign. "tokig", och vad hästen (vbl-hingst) presterat?????

Svara oss isf, snäääääääälla :D!!!!!
 
Re: GAMMELN!!!!!

Nej, tyvärr. Men Gammeln är den enda som jag kan tänka mig har en vbl-hingst, och skulle kunna driva med oss på det här viset.
 
Re: GAMMELN!!!!!

Menar du att folk kan vara så "gemena" :confused:

:cry: :cry:.......... :devil: :devil:!!!!!
 
Re: GAMMELN!!!!!

Så kan det nog vara. :D
Om inte! Så har hon ju slutat att svara iaf. Ville nog bara bråka lite, hade väl inget annat för sig. :)
 
Re: GAMMELN!!!!!

Gammeln bor ju på hemmet! :)

Jag tycker inte att det finns mycket som tyder på att det är Gammeln som har skrivit inlägget. Att Tokig har slutat skriva beror sannolikt på bristen på netikett som alltför ofta framträder här på Buke (inte riktat mot någon särskild).

Eftersom jag är obotligt nyfiken gjorde jag ett halvhjärtat försök att leta efter nyligen godkända travhingstar. Jag fann fyra, varav endast en var gammal nog att ha presterat goda tävlingsresultat på samma foderstat i tre år. Såvitt jag kunde förstå bodde inte ägaren i Skåne. Men jag har haft fel förr, och det var inte någon uttömmande undersökning.
 
Re: GAMMELN!!!!!

Jag letade också, men hittade inte heller någon hingst som stämde. Så jag erkänner, jag är äckligt nyfiken.
 

Liknande trådar

Hästvård Jag behöver lite hjälp med att fundera. I september fick jag en känsla att en av mina hästar mådde dåligt. Det fanns inget mer än...
2 3
Svar
46
· Visningar
7 337
Senast: Bee
·
Foder & Strö Har i år fått tag på två olika sorters hö. Skickade in själv analys till USA. Hade aldrig köpt det ett normalt år, men har inget val...
Svar
9
· Visningar
1 819
Senast: Bee
·
Foder & Strö Jag har en Islandshäst som tränas hårt. Går 5-6 dagar i veckan 1,5-2 h, mycket klättring, intervallträning blandat med långa...
Svar
14
· Visningar
4 154
Senast: Irival
·
Gnägg Lite bakgrund: Är 18, snart 19 år och har alltid hållit på med hästar och min mamma lika så. Vi hade lite olika hästar under min...
2
Svar
29
· Visningar
7 195
Senast: Trissa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Kattbilder #9
  • Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 29

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp