Min katt är uttråkad

Mirre

Trådstartare
Hon vill inte vara ute när det är kallt men har tråkigt inne, behöver tips på hur jag kan roa och sysselsätta henne :)
Hon vandrar runt och verkar rastlös, märks att hon inte vet vad hon ska sysselsätta sig med.
 
Hon vill inte vara ute när det är kallt men har tråkigt inne, behöver tips på hur jag kan roa och sysselsätta henne :)
Hon vandrar runt och verkar rastlös, märks att hon inte vet vad hon ska sysselsätta sig med.
Kattkompis? Diverse stora klös/katt träd etc?
 
springer hon efter små kattbollar? Eller spön osv med alla olika sorters leksaker.

Prova att ge maten i gamla toarullar så får hon klura lite med att få ut den (våra gnager på toarullar också, tycker om löv och att riva sönder papper)
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Det är helt underbart nu när ljuset återvänder och kvällarna blir allt längre. Värmen är också på väg tillbaka och man behöver inte klä...
2
Svar
27
· Visningar
1 766
Senast: MiaMia
·
Katthälsa Går en skabbräv här väldigt nära oss. Självklart håller vi katterna inne, var en jägare här idag men jag vet inte om räven är hittad...
Svar
1
· Visningar
583
Övr. Katt Jag frågade om råd på fb om min ena katt som uppvisar aggressivt beteende ibland. Fick en kommentar och sen låstes tråden. Folk blev...
2
Svar
35
· Visningar
3 216
Senast: MJLee
·
Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: yamyam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp