Wille
Trådstartare
Tyvärr är rörelsestörningen kvar. Annars är hon normal och hon är också avmaskad och har inte spytt sen dess. Men på torsdag nästa vecka åker vi till Strömsholm och kollar vad som är fel.Hoppas att hon mår bättre nu.![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tyvärr är rörelsestörningen kvar. Annars är hon normal och hon är också avmaskad och har inte spytt sen dess. Men på torsdag nästa vecka åker vi till Strömsholm och kollar vad som är fel.Hoppas att hon mår bättre nu.![]()
Uppdatera oss så att vi vet hur det går. Håller tummarna!Tyvärr är rörelsestörningen kvar. Annars är hon normal och hon är också avmaskad och har inte spytt sen dess. Men på torsdag nästa vecka åker vi till Strömsholm och kollar vad som är fel.
Bägge katterna är rätt håriga. Jag kan inte tvärsäkert säga att det är Toni som spytt nu, men det är sannolikt då hon brukar sova där spyan fanns. Ingen av dem brukar spy, annat än i undantagsfall.Är det nytt att hon spyr? jag förstår att hon varit sjuk och spytt men är hon en katt som annars inte spyr alls? har för mig att hon är långhårig eller är det den andra katten?
Vi har tyvärr inte fått alla svar vi vill ha än.Så skönt att ni har varit iväg. Alltid bättre att veta.Ser onekligen skönt ut att vara hemma igen.
Det kan vara så veterinären tänker här också. Och operation är det heller inte tal om i Tonis fall då hon inte är så sjuk.Vad är syftet med MR? Det kanske är olika nu mot några år sen men min hunds neurolog sa att MR kan bekräfta misstanken men behandlingen blir det ingen skillnad på. Så vi gjorde aldrig MR utan hon fick gå på smärtlindring resten av livet. Kanske det varit annorlunda om hon var yngre, det vet jag inte.
Men operation var inte det tals om oavsett (pga hon var inte förlamad).
Tror jag vet vilken du menar. ”Pixel and Friends” heter kontot. Finns på Facebook och Instagram, YouTube vet jag ej men går väl att söka efter henne där.Jag har sett en video online där en tjej tränat sina katter att ta medicin frivilligt. Fejk? Eller inte. Jag har då tänkt tanken att försöka träna Toni att ta medicin frivilligt och har börjat träna med klicker (penna). Nån som vet hur man går vidare från första steget?