Bukefalos 28 år!

Min Nemi är död

C

chrysler

:(
För de som läste mitt inlägg om marsvinet som hade fått en böld, så är hon död nu.Upptäckte det nyss, hon ligger i öppningen till huset.Väntar på att min bättre hälft ska komma hem å ta bort henne, är livrädd för att röra döda ting :cry: Helt sjukt egentligen, hon var ju mer "farlig" när hon levde...
 
Sv: Min Nemi är död

Känner igen det där, det är sååå sorgligt....

Mitt o min lillasysters marsvin dog sommaren -02, hon hade inte varit dålig vad vi märkt av, men en dag så låg hon o "sov" i buren. Jag trodde bara att hon låg o vilade och åkte till stallet, men när jag kom hem efter några timmar så låg hon fortfarande där och "sov"....det fick inte vara sant, hon var död!! Jag och min syster försökte med allt för att hon skulle vakna, vi vill inte tro på att hon var död. Eftersom det var sommar o varmt ute så ville vi inte ha ett dött marsvin liggandes så vi bar ut buren till det lite kyligare garaget.....*huuuuaaah* vad läskigt det var att bära buren med henne liggandes död i....vi sprang till garaget flera gånger den dagen o hoppades på att hon skulle ha vaknat, men hon låg lika stilla o fridfullt där. När pappa kom hem senare på eftermiddagen fick han i uppdrag att begrava henne (vilket vi inte hade vågat)

R.I.P lilla Nalle-Maja och massa tröst kramar till Chrysler och R.I.P till ditt marsvin också
 
Sv: Min Nemi är död

Usch, vad tråkigt :cry:
Länge sedan jag hade mina svin, men jag vet hur :( det är :(

Tröstkramar från mig och de mina i himmelen
 

Liknande trådar

Tjatter Jag skulle vilja flyga, men jag är livrädd för det. Jag vill såklart egentligen inte flyga, men grejen är att jag vill till USA och så...
2 3 4
Svar
72
· Visningar
5 655
Senast: Paddington
·
Övr. Katt Vi funderar lite löst på om vi vill skaffa katt igen. Vi har haft två huskatter från katthem innan. Gjorde en del misstag som...
2
Svar
36
· Visningar
2 958
Senast: Sel
·
L
  • Artikel
Dagbok Dethär är om den andra stora äckel händelsen som har hänt för mig. Och dethär är som jag skulle försöka skriva det jag kan och kommer...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
6 872
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
22 611

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Guldfasanerna
  • Akvarietråden IV
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp