verrdogan

Trådstartare
Vill bara visa lite bilder på min lilla pojk!
Förlåt om bilderna blir lite stora.
2-1.jpg

cooling.jpg

ra.jpg

DSC00205.jpg

DSC00200.jpg

44444.jpg

diva.jpg

Sv: Min Pimp!

Kläderna är köpta. Han fryser så jämt så jag fick ta å köpa lite tröjor åt han :angel:

*puttputt* nån mer som vill säga nått om min lilla sak. eller kanske har en DP att berätta om.

Ooo då fin DP :D
Dom är ju så underbart vackra!! =)

Btw är det en JRT på sista bilden? eller DSG? eller nått annat? :p

Jo då, liten är han. fast han är ändå 30cm hög. ganska stor alltså.
Tycker absolut att du ska skaffa dej en om du har funderat på de

Hihi jaa =) Fast det är ju inte förns om några år :/ När tiken går bort.. eller när jag flyttar o får jobb ^^

har två husky/vorsteh/Pointer =) Så de e inge problem me två hundar ;) men kanske med tre då jag inte ar världens bästa inkomst o får inte skaffa valp för mor förns jag flyttar hemifrån :p

Å de är ju verkligen inte billigt me hund heller. bara inköpet är ju en förmögenhet. Men en DP äter inte så mycket iaf :idea:

Nä verkligen inte! :p dom är som robotar! :p hehe eller inte ^^
Men ibland! :p Jo de är ju inte det billigaste att ha.. men som sagt en DP äter ju inte så mkt.. å sånt ^^ så dom är ju billigare i drift :p

Liknande trådar

Övr. Hund Min lilla omplacering är en kvick och spänstig sak - hoppar med lätthet över våra boxdörrar i stallet till exempel. Jag har en helt...
Svar
14
· Visningar
1 066
Senast: Roheryn
·
Övr. Hund Så här ser mallen ut enligt ChatGPT. Beskrev att hon var glad, gillade att springa och hade stora öron :D Fyll på med era bilder! 2 3
Svar
41
· Visningar
3 259
Senast: TantAgda
·
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 528
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Det känns som.om det dags för en ny presentations tråd av våra bukehundar då det känns som om det var ett tag sen sist! Bild... 2 3 4
Svar
69
· Visningar
6 431
Senast: Ginne
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Hönstråden II
  • Vilken hundras?