Bukefalos 28 år!

Min plats på jorden

Jag älskar verkligen mitt ställe, som ger mig så många roliga möjligheter. Den här helgen har jag faktiskt orkat göra saker, även om jag känt mig något trött idag. Men jag fick kupmaterialet målat och jag har rensat en kvart i en rabatt. Växterna jag köpte idag dör inte om de inte planteras idag.

Det jag ändå orkar göra och får gjort ger mig sån glädje och tillfredsställelse. Och jag tror att jag inte skulle kunna få det på en annan plats.

Jag hoppas på bra väder till långhelgen för jag ser fram emot att kunna pyssla vidare här.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
2 634
Senast: Exile
·
  • Artikel
Dagbok Jag försöker få saker gjorda. Idag har jag planterat 5 tomatplantor i växthuset och installerat en bevattningsslang där. Men sen gick...
Svar
1
· Visningar
598
Senast: Scata
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 231
Senast: Wille
·
  • Artikel
Dagbok Jag kliver upp någon gång runt halv tolv. Psykologen trodde idag att jag vänt på dygnet. Men jag går ju ofta och lägger mig runt tio. Så...
Svar
4
· Visningar
850
Senast: Wille
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp