Min underbara vän kryddan gick bort igår

fio

Trådstartare
Jag kommer sakna henne, inte minst här på forumet. Hon var svårt sjuk i Cancer men försökte ändå hela tiden hålla hoppet uppe :cry:

Men det är såhär jag alltid kommer minnas henne, ridandes dressyr på sin underbara Lusitano Xadrez

http://www.youtube.com/watch?v=XsSiQfGXzYQ&noredirect=1

Visste inte var jag skulle lägga inlägget men valde här eftersom jag vet att hon alltid går in och läser på dressyrforumet!
 
Sv: Min underbara vän kryddan gick bort igår

Men va?! :eek:

Fy vad hemskt...
 
Sv: Min underbara vän kryddan gick bort igår

Fy cancer är inte roligt:cry:

Tankarna går till hennes nära och kära.
 
Sv: Min underbara vän kryddan gick bort igår

Kryddan var ju en forumist, man har sett mycket av och ibland även varit med och bollat med. Jag förstår att saknaden är stor Fio, ta hand om dig *Kram*

Och tankarna går även till Kryddans släkt och vänner, samt hoppas att Kryddan funnit ro och vila. Jag hoppas att hon klappar lite på min vackra vita Timatant och kanske bjuder på en morot...
 
Sv: Min underbara vän kryddan gick bort igår

Det är så sorgligt.
Jag träffade Xadrez senast igår, han har det så fint i sitt nya hem, men det är klart att det aldrig blir detsamma. Ta hand om er, ni som kände henne väl! Jag kommer att sakna henne fast jag bara pratat med henne några gånger :heart
 
Sv: Min underbara vän kryddan gick bort igår

Hon blev nästan som en ikon här inne på dressyr.
Jag förstod att hon var allvarligt sjuk, men inte att hon kämpade så hårt mot cancer.

Finner inga ord med skickar varma tankar till dig Fio, som kände henne och till hennes närmaste. :(:(
 
Sv: Min underbara vän kryddan gick bort igår

Fuck cancer. Så många drabbas, ta vara på varje dag ni och era nära och kära är friska.

Stor kram till Fio och alla andra som kände Kryddan.
 
Sv: Min underbara vän kryddan gick bort igår

Usch vad tråkigt, tänker på alla inblandade! Stor kram till dig fio.

Nu har vi mist två bukefalister på väldigt kort tid :(.
 
Sv: Min underbara vän kryddan gick bort igår

Usch vad hemskt:(. Otroligt sorgligt och verkligen en hemsk sjukdom. Kryddan kommer utan tvekan vara en Bukefalist som lever kvar i minnet.

Jen80: Har missat vem mer som inte finns längre?
 
Sv: Min underbara vän kryddan gick bort igår

Usch vad grymt! Beklagar sorgen, alla vänner och familj. ❤️
 
Sv: Min underbara vän kryddan gick bort igår

Vila i frid :heart

Beklagar sorgen och tänker på alla nära och kära.
 
Sv: Min underbara vän kryddan gick bort igår

:cry::cry::cry::cry:

Nej, nej!!!

Jag var rädd för detta när våra konversationer det sista var i form av sms och inte de vanliga telefonsamtalen.

Jag kommer alltid att komma ihåg henne när hon red sin fina vita prins för inte alls så länge sedan.
 
Senast ändrad:
Sv: Min underbara vän kryddan gick bort igår

Det är så sorgligt.
Jag träffade Xadrez senast igår, han har det så fint i sitt nya hem, men det är klart att det aldrig blir detsamma. Ta hand om er, ni som kände henne väl! Jag kommer att sakna henne fast jag bara pratat med henne några gånger :heart

Är glad att höra att han verkar ha det bra. Har tänkt ibland på att man kanske skulle åka förbi prinsen och bara säga hej till honom. Men jag vet inte. Sist jag såg honom så var det när Kryddan red honom och då var han fortfarande hingst. Det var sådan power och utstrålning över deras ritt och det är så jag tror jag vill komma ihåg dom tillsammans. Kryddan hade ett leende från ena örat till det andra när hon red honom. Jag var inte alls det minsta avundsjuk eller så......
 
Sv: Min underbara vän kryddan gick bort igår

Så oerhört sorgligt :( Tänker på alla anhöriga och en stor kram till dig fio i sorgen... cancer är verkligen en fruktansvärd sjukdom!
 
Sv: Min underbara vän kryddan gick bort igår

Vad hemskt!! Läste att hon var sjuk och inte skulle rida mer men hade ingen aning att det var så illa. Så fruktansvärt onödigt! Finner inga ord. Beklagar verkligen och tänker på alla nära och kära som har det svårt.:cry::cry:
 

Liknande trådar

Gnägg Och nu var det dags för tant att fylla 17 år, älskade underbara tokhäst som hon har lärt mig mycket i mitt hästliv! En kompis hade...
Svar
11
· Visningar
1 977
Senast: Heulwen
·
Gnägg Lilla Kadde som jag visade upp här på buke för 6 år sedan. Ville så stolt visa upp min fina travare. Och trodde att jag skulle få en...
Svar
13
· Visningar
4 758
Senast: Varmblod90
·
H
Övr. Hund Tänkte uppdatera om min svartvita fina tjej och hur vinden bara kan vända bara man släpper taget och inte bara fokuserar på...
Svar
5
· Visningar
1 069
Senast: Hjalti
·
Övr. Katt Det känns helt overkligt, jag har nog inte förstått det än. Sent i onsdags kväll försvann hon i mina armar, hon fick det lugnt den sista...
Svar
5
· Visningar
2 186
Senast: tassel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp