Bukefalos 28 år!

Mina nya boots! Bra eller anus?

Sv: Mina nya boots! Bra eller anus?

Skitsnygga! Har dreglat över liknande på nätet ett bra tag nu. Jag säger bra köp! :D
 
Sv: Mina nya boots! Bra eller anus?

Vad härligt att fler tycker som jag, det måste ju betyda att det är sambons smak som är usel :D

Gimlan: Haha, ja det kanske jag skulle göra :D Bra att du är ärlig trots att du tyckte att de var fula!

Sylvatica: Jag älskar att det är färg på dem, valde mellan dessa och de med helt lila skaft :)

Westernryttaren: Jag har alltid jeansen i, tycker att skaftet är det snyggaste med dom :)

NightRain, Kenneth, gerd och djezima: Medhåll är alltid uppskattat :D

wrangler: De enda han tycker är okej är vanliga släta med rund tå och utan mönster och färg. Själv ville jag ju gärna ha några lite roligare eftersom de ju kostar en del :)

sthu: Haha, bäst att jag skickar de på momangen ;) :D Jag hade också spanat på dem länge innan jag köpte dem. Hade snälla släktingar när jag fyllde 30 så då fick jag äntligen råd :D

Norna: Tackar :D
 
Sv: Mina nya boots! Bra eller anus?

Visst har dem! Hade gärna köpt en 5-10 par till om jag hade vart rikare ;) :D
 
Sv: Mina nya boots! Bra eller anus?

Skaften är vrålsnygga tycker jag... Tyvärr är det oxå det enda. Fyrkantigtå för mig till mc-klubbar...

Jag föredrar spetsigtå till tävling och rundad till hemmabruk. Och fyrkantig på mc-klubben :D
 
Sv: Mina nya boots! Bra eller anus?

Jag gillar egentligen rundtåade boots mer (men tycker absolut inte om de spetståade tyvärr, då det fanns otroligt många spetsiga boots som var snygga fram till tån:D ) men eftersom de fyrkantiga kom in som god tvåa så funkade det. Är skaftet som jag fastnade för, så det fick bli en kompromiss :D
 
Sv: Mina nya boots! Bra eller anus?

Jag har fortfarande inte fått något paket från dej, var är de gräsliga bootsen nu då? :mad:
:p
 
Sv: Mina nya boots! Bra eller anus?

Nä, det är jättefula. Så fula att du genast måste göra dej av med dem. Lägg dem i en låda och skicka hit! Stat! Hoppla! Genast! Tjobba!

:D
Har själv spanat på dem, men inte haft råd att köpa ett par..

030124_B8_p1


jobbar-pjuck till vardags göör-sköna att ha på fossingarna..bara en nackdel på sommaren..en aning kärv doft sprider sig då man tar av dem på kvällen:D
 
Sv: Mina nya boots! Bra eller anus?

Hade det funnits en gilla-knapp nu hade jag tryckt på den, du får en majs-cowboy istället ;)

funny-cartoon-corn-is-the-cowboy.jpg
 
Sv: Mina nya boots! Bra eller anus?

Nu tycker jag att alla ska sluta lägga upp såna bilder :mad:
Jag vill med ha nya boots! Inga fel på mina double h, men usch så snygga Ariat är!

Jag ska bli rik, och då ska jag ha både fina boots och en majscowboy.
 
Sv: Mina nya boots! Bra eller anus?

Ja de är ruggigt snygga :love:

Majscowboyen är mitt nästa mål, ville inte sikta så högt det första jag gjorde. De har ju rigorösa kontroller innan man ens får lägga bud på en, så man kan ta hand om honom ordentligt och inte göra popcorn av honom.
 
Sv: Mina nya boots! Bra eller anus?

Vad härligt att fler tycker som jag, det måste ju betyda att det är sambons smak som är usel :D

Jag måste säja att det känns lite tveggat att totalt dissa sinsambos smak, men det kanske bara är när det gäller boots den är så usel? :D
 
Sv: Mina nya boots! Bra eller anus?

Jag måste säja att det känns lite tveggat att totalt dissa sinsambos smak, men det kanske bara är när det gäller boots den är så usel? :D

Självklart, när det gäller hans smak vad gäller det motsatta könet är den ju klockren ;) :D
 
Sv: Mina nya boots! Bra eller anus?

Skaftet var snyggt men det ljusa ovanför sulan var ruskigt fult och förstörde helheten :p

Helt ärligt så reagerade jag också på det när jag fick dem (reagerade inte på det på korten hos återförsäljaren) men jag vande mig och nu stör de mig inte alls :)
 
Sv: Mina nya boots! Bra eller anus?

Skaftena är ju råballa, däremot gillade jag inte foten, för platt fram för min smak :D
 
Sv: Mina nya boots! Bra eller anus?

Jag gillar dom verkligen, men för övrigt det enda du egentligen behöver bry dig om är ifall du tycker dom är snygga och att de är sköna att ha på sig, alla andras åsikter inklusive din killes är helt irrelevanta.
 
Sv: Mina nya boots! Bra eller anus?

Skaftena är ju råballa, däremot gillade jag inte foten, för platt fram för min smak :D

Skaften är det jag föll för också :) Ja, fiten är rätt platt men man vänjer sig efter ett tag. Skadar ju inte att de är ruggigt sköna också! :D
 

Liknande trådar

Övr. Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade...
2 3 4
Svar
78
· Visningar
20 714
Senast: Zewz
·
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
24 664
Senast: alazzi
·
Relationer I vilken ände ska jag börja ens försöka förklara det som har hänt, mina tankar och allt kaos som just nu omsluter mig.. Jag får försöka...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
33 073
Senast: cirkus
·
Relationer Jag ska försöka göra historien så kort som möjlig. Det är såhär va. Jag har, efter ett flertal dåliga och olyckliga förhållanden...
2
Svar
29
· Visningar
3 683
Senast: cirkus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp