Hur ska jag hjälpa/bemöta min 8-åring?

Idag ringde BUP och meddelade att hon inte längre står i kö för utredning för att
1. hon funkar så bra i skolan.
2. hon är för arg.

Blev så ställd att jag knappt visste vad jag skulle säga. Argumenterade naturligtvis emot, dels att skolan har noll koll och hade förmodligen inte ens märkt om dottern uteblev en vecka. Och att hon är arg. Jotack, vi vet, det är ju det vi vill ha hjälp med :cautious:

Tycker du ska kontakta patientnämnden i er region för att få hjälp att klaga på vården. Står om det en bit ner på denna sidan.

https://www.1177.se/sa-fungerar-varden/om-du-inte-ar-nojd/om-du-inte-ar-nojd-med-varden/

Liknande trådar

Övr. Barn Ena barnets partner skriver eller ringer till mig så fort det är minsta fnurra på tråden, ofta för saker som inte ens känns som ett...
Svar
8
· Visningar
1 726
Övr. Barn Det blir kanske ett brandtal det här, vi får se. Dottern har börjat på gymnastik. Eller mer korrekt - lek i gymnastiksal för småbarn...
Svar
18
· Visningar
2 196
Övr. Barn Min snart 9-åring har börjat prata om att han tycker att han är tjock, och nu har det också framkommit att han försöker äta mindre för...
Svar
17
· Visningar
1 739
Senast: CaisaCax
·
Övr. Barn Min äldsta fyller 6 år till sommaren. Hittills har vi "bara" haft födelsedagskalasen för närmsta släkten, men det har ändå blivit mellan... 3 4 5
Svar
84
· Visningar
4 238
Senast: Kilauea
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden