Bukefalos 28 år!

Mindre uppdatering av forumet genomförd

Jag har på morgonen uppdaterat forumet, förstasidan, samt galleriet till senaste versioner.
Något konstigt hände med galleribilderna på förstasidan så jag har temporärt tagit bort dessa.
Uppdateringarna handlar främst om buggrättningar. Rapportera gärna om du upptäcker något nytt/konstigt.
 
I samband med detta tror jag mig också löst problemet med att nålade trådar inte hade någon förhandsvisningstext under rubrikerna i trådlistan.
Tyvärr har jag ännu inte lyckats lösa de liknande problemen med bevakade trådar och nya trådar.
 
Hej @Gunnar
Jag kan inte sortera på vare sig Svar eller Visningar på Ungdom, Senior, Hem&Hobby, Katt och Förälder.
Det funkar däremot utmärkt på både Hund och Andra Djur.
 
Hej @Gunnar
Jag kan inte sortera på vare sig Svar eller Visningar på Ungdom, Senior, Hem&Hobby, Katt och Förälder.
Det funkar däremot utmärkt på både Hund och Andra Djur.
Detta verkar vara kopplat till det nya tilläggsprogrammet för att visa vilka och hur många svar olika användare gjort i en tråd. Jag har inte tagit bort det programmet än men tvingas kanske göra det om jag inte hittar en snabb lösning.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Bukefalosnyheter Det har gått ytterligare ett år sedan den här sidan startades 14 maj 1996. Under året har jag väntat på att genomföra en större...
Svar
0
· Visningar
4 443
Senast: Gunnar
·
Bukefalosnyheter Under gårdagen uppdaterade jag några tilläggsprogram här på forumet för rapporter, notiser, varningar och några till. Det kan innebära...
Svar
3
· Visningar
1 003
Senast: tanten
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 571
Senast: Nahar
·
  • Artikel
Bukefalosnyheter Det handlar till att börja med om buggrättningar och uppdateringar av vissa tilläggsprogram till forumet. I närtid (favorituttryck den...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 640
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 29
  • Flämtningar

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp