Minerals by nordic

Jag har kikat lite på NOD när de lanserade men då sidan inte fungerade tillfredsställande när jag kollade så struntade jag i det.

Räknar de bara på tabellbehov eller kan man själv styra och ha önskemål?
Vore ju Smutt att slippa dutta och väga mg/g hit och dit.
Man kan styra och ha önskemål. Jag sa att jag vill ha såklart efter grovfodret men min är fånghäst och att jag vill inte ha järn, c-vitamin plus att jag ville ha som Hoof First då det är det enda tillskottet jag hittat för hovar som uppfyller forskning. Och extra tiamin.
Inga problem. De ringde upp o vi gick igenom allt.
 
Man kan styra och ha önskemål. Jag sa att jag vill ha såklart efter grovfodret men min är fånghäst och att jag vill inte ha järn, c-vitamin plus att jag ville ha som Hoof First då det är det enda tillskottet jag hittat för hovar som uppfyller forskning. Och extra tiamin.
Inga problem. De ringde upp o vi gick igenom allt.
Å fan! Lyxigt!! 👌
 
Jag har kikat lite på NOD när de lanserade men då sidan inte fungerade tillfredsställande när jag kollade så struntade jag i det.

Räknar de bara på tabellbehov eller kan man själv styra och ha önskemål?
Vore ju Smutt att slippa dutta och väga mg/g hit och dit.
Du kan styra väldigt mycket tex så hade min kille hudproblem när han kom så vi testade tillföra med extra zink för att boosta huden och det hjälpte riktigt bra, sen så får man även med lite olika ledtillskott eller det har iallafall min pojk men då är han också en fd tävlingshäst. Men bara du berättar hur du vill ha det utöver de basic som hästen behöver så löser dom det galant! Och man får en lapp där man kan se exakt vad som är i :love:
 
Ja det är ett av deras fullständigt uppåt väggarna felaktiga påstående! När någon skriver så grova felaktigheter blir min slutsats att de är rejält okunniga och borde definitivt inte skapa några egna mineraler.
Jag visade en reklambroschyr från dem för min syrra som varit kemi/biologi-lärare på gymnasiet sen stenåldern ungefär och hon ville ha den för att hennes elever skulle få analysera alla felaktigheter som stod där.... :laugh:

När ett företag måste förklara varför deras produkters analyser ser ut som dom gör så vet man att det är en hund begraven....
 

Liknande trådar

Hemmet Planerar att köpa nya garderober till sovrummet (eventuellt platsbyggda) och har varit inne på skjutdörrar denna gång. Dels för att...
Svar
10
· Visningar
492
Senast: corzette
·
Fritid Kommer landa på Gardermoen ett par dagar innan midsommar och är ledig till efter midsommar, så funderar på att stanna kvar i Norge 2-3...
Svar
11
· Visningar
391
Senast: Fideli
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 586
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Jag startade en tråd här igår där jag ville höra folks åsikter om vilken hund som kanske passar mig. Jag hade ändå fäst mig vid en sorts...
Svar
14
· Visningar
1 494
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp