Minnesproblem pga utmattningssyndrom

Sv: Minnesproblem pga utmattningssyndrom

Ok. Jag blir helt bananas av att missa en enda tablett.
Hur stor dosett behöver du förresten?
Jag har en med "tre fack per dag"- ganska små fack.
Jag tar 10 tabletter om dan så jag "ryms" inte i den längre utan använder en annan (två faktiskt) - vill du ha den?
 
Sv: Minnesproblem pga utmattningssyndrom

Ja tack, har fått en av en annan bukefalist med, men det kan vara bra att ha flera.
Kommer nog få mer tabletter sen så :(
 
Sv: Minnesproblem pga utmattningssyndrom

En natt med lergigan och jag fick sova!
Vaknade ett par gånger men :)
 
Sv: Minnesproblem pga utmattningssyndrom

Funkar tyvärr inte hela tiden med lergigan men brukar bli trött och sova några timmar iaf :)
 
Sv: Minnesproblem pga utmattningssyndrom

Den här helgen har jag varit totalt slut ..
Vet inte varför.. Tur i oturen så har dottern roat sig med kompisar.
Känner mig helt orkeslös.
 
Sv: Minnesproblem pga utmattningssyndrom

Närmar sig inte rättegången med stormsteg? eller slappnadr du av för att dottern varit ute på annat?
 
Sv: Minnesproblem pga utmattningssyndrom

jodå på torsdag ska det vara om inte exet lyckas flytta den
 
Sv: Minnesproblem pga utmattningssyndrom

Fasiken är totalt slut men kan inte sova... Åt ett par mackor förut och nu är jag hungrig igen.
Gaaaahhhhh .
Nåja ska upp så dotra kommer till skolan sen så ska jag försöka hålla mig vaken :)
 
Sv: Minnesproblem pga utmattningssyndrom

Fasiken är totalt slut men kan inte sova... Åt ett par mackor förut och nu är jag hungrig igen.
Gaaaahhhhh .
Nåja ska upp så dotra kommer till skolan sen så ska jag försöka hålla mig vaken :)
Tack så oerhört mycket för dosetten athena arabians!!
Och allt annat i paketet :) rena julafton.
Idag har jag suttit i tingsrätten och beslut ( interimistiskt) kommer imorrn, sen blir det huvudförhandling senare
 
Sv: Minnesproblem pga utmattningssyndrom

Så lite så :D och det var ju lämpligt den här veckan, jag kan tänka mig att det behövs lite pigga upp *stor kram*
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 225
Senast: manda
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
27 934
Senast: Snurrfian
·
Juridik & Ekonomi Är det ens möjligt att stämma/få skadestånd från myndighet? Jag ska försöka berätta så bra det går utan att avslöja för mycket, vill...
Svar
4
· Visningar
3 428
Senast: Grazing
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Jag hittade några gamla anteckningar som jag skrev för 7-8 år sedan: “Jag önskar att jag kunde få en injektion med livslust som varade...
Svar
0
· Visningar
1 336
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp