Mitt nytillskott

Yeah

Trådstartare
Hämtade hem min nya byracka för en vecka sedan, så nu är det väl dags att presentera underverket.
Han är en väldigt pigg&aktiv herre som fått tilltalsnamnet Kenny.

11636910.jpg

11636908.jpg

11636909.jpg

11636906.jpg

11636907.jpg

Ursäkta dom enorma bilderna.

Sv: Mitt nytillskott

Varför inte? Jag tycker att Kenny passar honom alldeles utmärkt. ;) (Du är dock inte ensam om att klaga på det... :angel: )

mm, han är ursöt. Harry håller dock inte med, han tycker att den lilla mest är jobbig som hänger efter honom, och framförallt - ser till att sovmorgon är ett minne blott. ;) :p

haha, Eftersom det uppenbarligen inte är någon här som håller med mig i mitt namnval så är ni samtliga välkommna att komma hit för att inspektera honom och i slutändan inse att han faktiskt, utan tvivel, är en Kenny. ;) :D :p

Jag håller nog med dig, ser definitivt inte ut som en Kenny.
Mer som en Ronny....

HAHAHA!! det kanske inte var ett skämt iofs...

hursomhelst..till trådskaparen: du har mitt fulla stöd! jag tycker kenny var tufft! det passar honom som handen i handsken...

Kenny är ett jättebra hundnamn! Roligt att så många inte tycker det - då är han kanske ganska ensam om det!!! Lycka till med den fina valpen!

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Ber om ursäkt för långt text! 😓 Min 9-åriga lilla tik Nova har på 4 månader nu haft 3 tillfällen då hon inte mått bra, ingen...
Svar
4
· Visningar
914
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 618
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 687
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad... 4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 699
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka