Mitt tÇngentbord hÇr fått spel...

pumah

Trådstartare
BokstÇven före B hÇr fått fnÇtt... vet inte vÇd som hänt?? Nån som hÇr nåt tips? Det här är jävligt irriterÇnde;) HÇr inte spillt nåt eller så, vÇd jÇg vet:confused: Istället för bokstÇven före B blir det ett Ç... eller iblÇnd inget ÇnnÇt än ett streck. Hjälp..

Senast ändrad:
Sv: Mitt tÇngentbord hÇr fått spel...

:rofl:Har hänt mig med någon gång, men jag kommer inte ihåg hur jag löste det. :angel:

JÇ, det är likÇdÇnt, hÇr stÇrtÇt om och gjort systemåterställning, ingen skillnÇd. Hur sjutton kÇn det helt plötsligt bli så här??

om du använder XP så testa tryck in vänstra Alt. och tryck på vänstra Shift. kontrollera i högra hörnet längst ner. att det står SV på en blå fyrkant. möjligt att du råkat bytt språk på tangentbordet.

JÇg kör VistÇ, kÇn växlÇ språk på sÇmmÇ sätt som på XP, men det verkÇr inte vÇrÇ det som är felet... får nog köpÇ nytt tÇngentbord som det verkÇr...

Du kan ju prova att uppdatera drivrutinerna för tangentbordet eller i alla fall felsöka dem..

Liknande trådar

L
Skola & Jobb Dethär är inte aktuellt förmig NU utan det är mest för OM det blir det i fram tiden. Men jag skulle jätte gärna vilja få tips om nån här...
Svar
12
· Visningar
1 232
Senast: Rosett
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
187
· Visningar
25 645
Tjatter Notera ny regel i fetstil! Regler: Var snälla mot varandra och mot LL, tänk på att det är en lek! Varje spelare ska varje dag avlägga... 48 49 50
Svar
988
· Visningar
16 604
Senast: qitis
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia... 32 33 34
Svar
677
· Visningar
14 844
Senast: Madalitso
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka