mitt winamp är förhäxat...

GotAsecret

Trådstartare
...först lägger det av, slutar spela, tystnar, går inte o bläddra musik eller nånting.
vad göra? vad är fel?
hjääääälp :cry::cry::cry:

Sv: mitt winamp är förhäxat...

så var det dags igen...nån som har detta problem? jag blir knäpp! :devil:

japp jag gjorde det precis när det inte ville funka alls (kom upp nåt konstigt felmeddelande om drivrutin bla bla bla...så var det dock inte förra gången men nu om jag startar om datorn så försvinner det...) men den lägger fortfarande av rätt som det är...
blir sååå trött :mad:

på tangentbordet, ja, om du har ett mutlimediatangentbord så brukar det finns massa små play stop next etc knappar, om de glappar kan winamp leva rövare. :D

hmm aha :idea: play/pausknappen ifs funkar inte alls...går det att ändra på nåt sätt?

Liknande trådar

• Låst
IT & mobiler När jag går och lägger stänger jag oftast av mobilen på nätterna. Känner inget behov av att vara nåbar på nätterna. Händer det något... 7 8 9
Svar
160
· Visningar
6 293
Senast: Mineur
·
IT & mobiler Hjälp, please. Jag håller på med ett litet, väldigt simpelt projekt i iMovie och ska nu lägga till musik. Jag skaffade konto på...
Svar
2
· Visningar
299
Senast: KesoNeso
·
Juridik & Ekonomi I dagsläget betalar jag 95 kronor i månaden för mitt mobilabonnemang. Jag har för mig att det ingår 2 GB mobilsurf, men jag använder... 3 4 5
Svar
90
· Visningar
4 413
Senast: Kajsalisa
·
IT & mobiler Jag söker en app där jag kan lägga in allting som har med djuren att göra. Allmän information, checklista, påminnelser, veterinärbesök...
Svar
13
· Visningar
383
Senast: Lyan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka