Mjölkstockning och feber

Sv: Mjölkstockning och feber

Har du ullinlägg? Jag hade ullinlägg hela amningsperioden med mina barn, jättehärligt mitt i sommaren. Men tog jag bort dem så pang, så var mjölkstockningen där...Jag skyddade även brösten när jag hämtade mat i frysen osv...
 
Sv: Mjölkstockning och feber

Kan man bara amma på ett bröst? Det skulle jag nog nästan vilja göra... Det bröstet som inte krånglar är så mycket mindre än det andra så skulle det växa så gör det inget, idag skulle jag inte visa mig i t-shirt... Men hur "avvänjer" man det andra utan att det blir stockning?

Jag har värmeinlägg som jag använder när jag går ut. Jag är frusen av mig och har alltid en tröja/kofta/fleece på mig inne. Men råkar jag glömma bort värmeinläggen och t.ex. somna med dem på så är brösten helt svullna och fulla av knölar.
 

Liknande trådar

Hästvård Snälla hjälp mig att stilla mina tankar genom att bara dela med er av erfarenheter. Jag vill ha lite hopp eller en hand att hålla i...
2
Svar
23
· Visningar
1 667
Senast: Sirap
·
Småbarn Jag är desperat efter sätt att få i vår treåring penicillin. Lång historia kort; vår dotter har haft sår i näsan senaste 8 veckorna. Vi...
Svar
19
· Visningar
1 500
Kropp & Själ Jag insjuknade i hög feber i mitten av november. Två veckor senare sökte jag vård då febern aldrig gick ner, skickades till...
2
Svar
20
· Visningar
1 233
Senast: manda
·
Hundhälsa Tiken har börjat skaka i bakdelen sen 2-3 dagar, märks mest när hon ligger och vilar men även annars. Hon låter också väldigt orolig i...
Svar
18
· Visningar
1 324
Senast: Viva
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp