Bukefalos 28 år!

Mjukstart eller vänta med dagis?

Sv: Mjukstart eller vänta med dagis?

Det enda negativa som jag ser i det hela nu är att sambon inte får den kompletta "föräldraledighets"-upplevelsen. Jag både tycker synd om honom och är avundsjuk. Jag hade gärna jobbat typ 20 % och varit med gullungen resten av tiden :love:.

Ni kan ju låta pappan sköta inskolningen själv. Det kan vara ett sätt att stärka deras relation.
 
Sv: Mjukstart eller vänta med dagis?

Det ska vi absolut göra! Det passar bra att han är hemma så mycket då , han får ju ta alla sjukdomar som jag gissar at dagis innebär. Skönt att hinna med lite sånt innan båda föräldrarna är tillbaka på jobbet.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Nu måste jag få skriva av mig lite. Allt går åt helvete för mig och jag verkar inte kunna göra någonting för att stoppa det. Inte som...
2 3
Svar
51
· Visningar
7 712
Senast: sjoberga
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 574
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 290
Senast: jemeni
·
Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 781
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp