Bukefalos 28 år!

Mjukt bottenmaterial för undulatbur?

T

Tintomara

Skulle behöva lite idéer här. Har en undulat som har problem att flyga, så ibland när hon försöker så missar hon målet och ramlar ned på botten av buren. Hon äter och dricker bra i övrigt så, så det tycks vara ett flygproblem (jag tror att hon har fått en skada på ena vingen som har satt ned hennes flygförmåga).

Jag undrar om någon har något bra förslag på något lite mjukare material att ha i botten på buren, det kan ju inte vara helt skönt med sand att ramla i. Har funderat själv utan att komma på något riktigt bra.
 
Sv: Mjukt bottenmaterial för undulatbur?

Hm, jo, det kanske blir mjukt nog, faktiskt. Det har jag en del av också, så testa kan jag ju alltid. Tack!
 

Liknande trådar

Hundhälsa Nu vänder jag mig till allvetande buke för att se om ni har några erfarenheter av mitt "problem" eller några tips och ideér... Min vita...
Svar
15
· Visningar
11 093
Senast: simba_112
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ja, man kan ju inte lyckas varje gång... Nu har det ju faktiskt gått så himla bra och varit så roligt ett tag, så det är väl självklart...
Svar
0
· Visningar
190
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Misse blir två år i sommar, går in och ut som han vill. Storjägare och äter sina byten. Om det rör sig ska det dödas, har det dödats ska...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
11 332
Övr. Hund Jag har en dansk/svensk gårdshund på cirka 1,5 år. På många sätt är hon en underbar och mysig hund men hon har vissa beteenden som jag...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 885
Senast: martha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp