Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och jag har 0,25gb och tycker det räcker långt på mobilen. Men hemma skulle jag inte vilja leva utan mitt vanliga bredband.Jag tycker att det är extremt stressande att ha annat än fritt. Jag har 5GB på mobilen och bara det är hemskt svårt för mig att hålla. Men som andra sagt, det som drar mest är att streama videor/serier/filmer.
Vi funderar på att byta till mobilt bredband, men funderar på hur många GB man behöver? Någon som har några bra exempel? Vad gör man av med?
Jag är mest nyfiken på hur mycket andra gör av med och på vad, för att se om mobilt bredband kan vara ett alternativ för oss och vad det i så fall skulle kosta oss.Det beror helt vad du räknar med att använda det till.
Jag har precis ändrat till 20gb/mån och det räcker länge just nu. Vet inte hur det går när jag börjar hantera websidor med bilder.
Innan jag för tre veckor sedan skaffade netflix, klarade jag mig fint på 10 GB på datorn. Facebook, Buke, och bara undantagsvis tittat på Svtplay odyl. Nu har jag bytt TVtittandet mot netflixande och 1h netflix är ca 1 GB, det går fort kan jag lova!