Mörkerkriget i Landet Bortom (ULVLEK)

Jag: Äh, jag sår ett litet frö till Ledaren i min mattematik - genom att gissa på tre ulvar. Så får vi se vad/om någon nappar - eller vad säger du?
Q: eftersom den vet vilka vi är så bävar den nog redan:rofl:
:rofl::rofl:
Jag: Ja, men då borde den verkligen vinka ordentligt:laugh:

Sedan är det lite "inte TLV, kanske Snurrfian, eller inte??, inte Mirtai - kanske Dentaku? Eller TLV?? Habina? HUR MÅNGA LEDARVARGAR FINNS DET? - Cirkus?!:banghead:"


:laugh::laugh::o:o
:laugh:
 
Jag: Äh, jag sår ett litet frö till Ledaren i min mattematik - genom att gissa på tre ulvar. Så får vi se vad/om någon nappar - eller vad säger du?
Q: eftersom den vet vilka vi är så bävar den nog redan:rofl:
:rofl::rofl:
Jag: Ja, men då borde den verkligen vinka ordentligt:laugh:

Sedan är det lite "inte TLV, kanske Snurrfian, eller inte??, inte Mirtai - kanske Dentaku? Eller TLV?? Habina? HUR MÅNGA LEDARVARGAR FINNS DET? - Cirkus?!:banghead:"


:laugh::laugh::o:o
:laugh:
sschhh
vi var ju så smarta att vi hittade Mirtai direkt fattar ni väl :angel:
 
Kan ju bjuda på att jag postade ett teoriinlägg som till stor del innehöll teorier om Dentaku - efter det att vi hade käkat henne (och innan hon återuppstått) - men det var väl ingen av er som han se det innan jag var inne och raderade det stycket...
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 739
Senast: Imna
·
P
Ridning Jag har alltid varit en hästtjej, men utan direkt kontakt till hästar. Jag gick, som så många andra, igenom den där perioden då man...
Svar
1
· Visningar
1 053
Senast: Elizette
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 813
Senast: Lotus
·
D
Övr. Djur hej! brukar spana lite här och måste bara berätta..... för några veckor sen var jag o min sambo ute och gick på vår grusväg i mörkret...
Svar
10
· Visningar
1 076
Senast: MadickenII
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp