Mörkerkriget i Landet Bortom (ULVLEK)

Ah - det var den spionraden som @GladFliicka fick - att jag hade siat Mirtai - jag hade henne länge som spion, men fattade inte varför hon inte godförklarade ängeln i det inlägget. Sen när @quarter4ever pratade om spionrad till den DL så fattade jag att hon måste fått en rad men någon annan var spionen!

@Snurrfian - hade du siat Dentaku2 eller hur kunde du veta att hon var god innan omvandligen?
 
Ah - det var den spionraden som @GladFliicka fick - att jag hade siat Mirtai - jag hade henne länge som spion, men fattade inte varför hon inte godförklarade ängeln i det inlägget. Sen när @quarter4ever pratade om spionrad till den DL så fattade jag att hon måste fått en rad men någon annan var spionen!

@Snurrfian - hade du siat Dentaku2 eller hur kunde du veta att hon var god innan omvandligen?
Nej LL lurade bort mig... :arghh: Tur att du siade henne :up:
 
Nej det stod bara att du hade fått en gåva och att LenaH hade fått en gåva, men det gick ju att lista ut... Däremot lurade @LindgrenV bort mig med rollen den allsmäktige... :cautious: Jag har helt övertygad om att det var Dentaku eftersom det bara var hon och jag som inte hade fått någon gåva och jag frågade LL om allsmäktige kunde ge gåva till sig själv och fick ett nekande till svar... :mad:

AAAh, det var därför du höll henne som god!
 
Jag fick spionrad att Mirtai var siad och tänkte jaha.. Vad gör jag nu.. När Cirkus hakade på om Mirtai så förstod jag att hon var Siare. Min första info i en lek.. :D:p

Tack för en rolig lek med fantastiska bilder och uppdateringar! :)

Du var otroligt avgörande där!
Jag fattade direkt att du visste att jag hade siat - ditt inlägg VAR briljant och dessutom innan jag själva hade knåpat ihop något. Jag var ju så jäkla tveeggad till att outa Mirtai som ledarvarg, jag ville ju så gärna att hon skulle bli käk, men sen insåg jag efter ditt inlägg att du hade nog rätt :up: och de visste redan att hon var ledarvargen!
 
Natt1 - Mirtai - Ondska och evig olycka är Mörkerkrigarnas melodi. Ändock finns det någon, vars själ är svartare än natten.

Jag frågade - är hon ledarvarg menar du?
Fick detta svar:
Det finns endast en skugga som existerar även när mörkret fallit!

Natt2 - Habina - henne fick jag ju i present av Lingonrenen, så det blev lite dubbelt

Natt3 - LenaH - Ett hjärta fullt av godhet och röst så varm. En av de äldsta i skogen, med berättelser bara ett fåtal kan.

Natt4 - Dentaku2 - En kan kanske tro, att ekarna bara består av bark och löv. Att historierna som berättas bara är sagor och legender. Men låt dig inte luras av dess hårda framtoning, ty ekarnas hjärtan är de största som kan finnas. De älskar sina nästa, sina jämlikar och skogens alla vänner. Men en sorg av en älskad, kan också ta över de ljusaste av hjärtan. En sorg så stark och mörk att även de varmaste själar skakar av köld.

Alltså - vilken tur att jag siade just Dentaku och misstänkte en omvandling eftersom Snurris hade henne som god
 
Och vi hade en brilliant plan i Lyan inför första käket:angel:
Vi , eller det KAN ha varit jag:p, tänkte såsom så att "Jag" borde ju stoppa käket första natten så då tänkte vi att vi käkar BSF !! Hon borde bli rätt godförklarad av spionen då tänkte vi....
Men vi var ju bara 2 i lyan så efter att LL undrat om vi verkligen var säkra på det beslutet så ångrade vi oss i sista minuten.....
Men annars tyckte jag att det var en bra plan.
:D
 
Och vi hade en brilliant plan i Lyan inför första käket:angel:
Vi , eller det KAN ha varit jag:p, tänkte såsom så att "Jag" borde ju stoppa käket första natten så då tänkte vi att vi käkar BSF !! Hon borde bli rätt godförklarad av spionen då tänkte vi....
Men vi var ju bara 2 i lyan så efter att LL undrat om vi verkligen var säkra på det beslutet så ångrade vi oss i sista minuten.....
Men annars tyckte jag att det var en bra plan.
:D

:up::laugh::laugh: Det hade varit en typiskt cirkus-plan.
Det hade ju varit sjukt kul om den hade funkat, jag hade älskat det
 

Liknande trådar

Relationer Skriver under anonymt nick nu. Det är väldigt långt och jag vet inte om jag kommer få några svar, men känner att jag behöver stöd och är...
2
Svar
27
· Visningar
9 742
Senast: Imna
·
P
Ridning Jag har alltid varit en hästtjej, men utan direkt kontakt till hästar. Jag gick, som så många andra, igenom den där perioden då man...
Svar
1
· Visningar
1 053
Senast: Elizette
·
Övr. Hund Ja, nu har jag tagit ett av de svåraste besluten i mitt liv. Jag skulle bli så otroligt glad om någon orkade läsa/skumma igenom allt...
2
Svar
22
· Visningar
3 813
Senast: Lotus
·
D
Övr. Djur hej! brukar spana lite här och måste bara berätta..... för några veckor sen var jag o min sambo ute och gick på vår grusväg i mörkret...
Svar
10
· Visningar
1 076
Senast: MadickenII
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp