Morden i Midsomer (ulvlek)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Äsch vi kastar väl in en obligatorisk fråga för att få igång skrivandet iaf :idea: ;)

Vilket av de nya nicken hade du önskat att du kommit på själv och varför (du får inte välja ditt eget)

Besvaras innan första DagDL
ÖÖÖH vilken besvärlig fråga! Jag tycker ju att mitt nick är bäst. Men man fick ju inte välja sitt eget så då väljer jag Smartass. För att jag är så smart! :idea::D
 
Vilket av de nya nicken hade du önskat att du kommit på själv och varför (du får inte välja ditt eget)?

Hmm, jag får nog säga Trolldryck! Jag gillar hur stavelserna låter när man artikulerar, Trrrrroll-drrrryck!! :rofl:
 
Äsch vi kastar väl in en obligatorisk fråga för att få igång skrivandet iaf :idea: ;)

Vilket av de nya nicken hade du önskat att du kommit på själv och varför (du får inte välja ditt eget)

Besvaras innan första DagDL

Hmm... Jag säger nog Nutne. För att baklänges blir det Entun. Det får mig att tänka på enterna i Sagan om Ringen. Jag gillar dem. :D
 
Vilket av de nya nicken hade du önskat att du kommit på själv och varför (du får inte välja ditt eget)?

Hmm, jag får nog säga Trolldryck! Jag gillar hur stavelserna låter när man artikulerar, Trrrrroll-drrrryck!! :rofl:

Jag funderar på hur det var det första ordet jag kom på när jag skulle göra ett nytt nick? O_o
 
Själv ville jag heta Snöleoparden eftersom jag såg en reklam för en bok med samma namn, och snöleoparder är ju fina djur. Men dumma bukefalos tillåter inte åäö :down: så då tänkte jag Leoparden men det kändes inte alls lika roligt :( Sen tänkte jag på antiloper av någon anledning och så blev det Antilopen!
 
Själv ville jag heta Snöleoparden eftersom jag såg en reklam för en bok med samma namn, och snöleoparder är ju fina djur. Men dumma bukefalos tillåter inte åäö :down: så då tänkte jag Leoparden men det kändes inte alls lika roligt :( Sen tänkte jag på antiloper av någon anledning och så blev det Antilopen!

Snoleoparden, Sneleoparden, Snoeleoparden... Nästa gång jag gör ett nytt nick ska jag nog heta Sneleoparden. Är jag en snel eopard eller en sne leopard? :sneaky: :laugh:

Men Antilopen var ju också fint! :up:
 
Äsch vi kastar väl in en obligatorisk fråga för att få igång skrivandet iaf :idea: ;)

Vilket av de nya nicken hade du önskat att du kommit på själv och varför (du får inte välja ditt eget)

Besvaras innan första DagDL

Snoleoparden, Sneleoparden, Snoeleoparden... Nästa gång jag gör ett nytt nick ska jag nog heta Sneleoparden. Är jag en snel eopard eller en sne leopard? :sneaky: :laugh:

Men Antilopen var ju också fint! :up:
:p
Ja, det blir ju anti -loop i min hjärna, det.
Och jag är väldigt mycket anti loop. Så det får bli mitt svar på frågan. Tror jag
 

Vilket av de nya nicken hade du önskat att du kommit på själv och varför (du får inte välja ditt eget)



Svårt. Det måste nog vara begransad_utgava. Helt klart min humor :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
9 058
Senast: bollen__
·
Tjatter Välkomna till leken “skyll er själva som ger mig ideer”. Då jag just nu är lite upptagen blir det inga roliga teman eller uppdateringar...
40 41 42
Svar
827
· Visningar
11 365
Senast: Niyama
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 513
Senast: Madalitso
·
Tjatter Välkommen till ett somrigt Visby! Till staden har precis en resande tivoli anlänt och alla med barnasinnet kvar är väldigt glada. Pippi...
48 49 50
Svar
986
· Visningar
21 569
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp